אי מניעת הפשע הבא* נגד נשים

בכיר אנס (לכאורה….). לא רק אישה אחת (לכאורה…).  שבועיים לאחר יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, אינני יכולה יותר לשמור את המילים שנכתבו אלי וחשה חובה לפרסם.

לאחר פרסום  הסיפור של הדס שטייף, הגיעו אלי שני אימיילים פרטיים משני גברים שאני מכירה מזה שנים:

1.

  • יולי, מה שלומך? את הרי יודעת מי זה האנס הזבל הזה…. איש התקשורת הבכיר. קחי רמז, אני גם מתעב אותו.
  • אני אכן יודעת
  • אז למה לא נכנסים בו.
  • כי יש סכנת דיבה עד שלא תהיה תלונה במשטרה. וגם אז אם לא יהיה צו איסור פרסום.
  • מישהו מנסה להיפגש עם אותן נשים לשכנע אותן שהן לא עשו כלום? מספיק שאחת תצא החוצה עם זה כדי שהאחרות תצטרפנה.
  • אבל צריך להיפגש ולשכנע אותן.
  • הייתי מפגיש אותן עם מתלוננות שכבר עשו את זה בעבר ויצאו נגד קצב ודומיו.
  • לא פשוט… מתלוננות קצב אכלו כל כך הרבה קש וזה לא נגמר, במיוחד עם עורך דין כמו אביגדור פלדמן שטוען שהכול היה בהסכמה. נדרש המון כוח להתלונן נגד גברים בעלי כוח כמו פוליטיקאים ואנשי תקשורת.
  • עצוב מאוד שהוא יצא מזה בגלל פחדנותן. הבנאדם איש רע.
  • הוא עוד לא יצא מכלום. הוא על זמן שאול…
  • November 10
2.
  • ברגע שהדס כתבה את המשפט ……(אל תוציאו דבתו של איש רעה. לא מדובר באיש תקשורת שהמדינה מכירה את פניו, זה סיפור אחר.) …. היה לי ברור ש'הסיפור האחר' זה ——-. על זה אני כמעט מוכן לחתום.  בקשר להוא שמאחורי הקלעים, יש לי הימור מי זה….
  • – תגיד, אתה לא חבר של —–? ומי ההימור שלך על זה שמאחורי הקלעים?
  • מעולם לא הייתי חבר שלו. תיעבתי אותו בגלל זה בעיקר. אני יודע עליו דברים מחרידים בעניין הזה
  • – אני בשוק… כל השנים של תוכנית הרדיו המשותפת שלכם, לא הייתם חברים… ממש בשוק. ולגבי כל מה שאתה יודע עליו, הייתי רוצה לקוות שתוכל להוציא את הדברים לאור כי האיש כנראה ממשיך ופוגע בבחורות. זה איום ונורא
  • הוא ממשיך ופוגע. הוא חולה אמיתי. כל התעשייה יודעת מזה כבר שנים רבות.
  • –  אז על מי מדובר – שמאחורי הקלעים? —- אולי?
  • לדעתי זה האיש
—-
שני גברים – שאני מכירה – מתוודים על היותם עדים למעלליו הנוראיים של גבר/ים אשר נהג/ו להתרברב באוזניהם על מעלליהם הפליליים.

שני הגברים שכתבו לי, מכירים את איש/שני אנשי התקשורת עליו/עליהם מדווחת הדס שטייף, ויודעים שהנשים שפוחדות להתלונן, מדברות אמת.

גם אני מכירה את שני אנשי התקשורת עליהם מספרת הדס שטייף, אבל לי איש לא סיפר את מה שהוא סיפר לשני הגברים שיצרו איתי קשר. אני רק שיערתי את מעלליהם מתקופת עבודותיי במכרזי ערוץ 2, מכרזי התחנות הרדיו האזוריות והקמת רדיו תל אביב 102fm .

לא אכתוב כאן שמות, למדתי לקח מניסיון קודם של איום בהגשת תביעת דיבה נגדי, אבל כן אצא מכאן בקריאה לשני הגברים שכתבו אלי:

מדוע שלא תהיו שומרי חוק ותגישו תלונה על מה שאתם יודעים ממקור ראשון?

הגבר/ים עליו/עליהם מדובר כאן, איש תקשורת בכיר מאחורי המצלמה וגם זה שמולה, אשר אותו/אותם אתם מכירים ובאוזנכם הוא/הם התוודה/התוודו על מעשיו/מעשיהם, לא רק עשה/עשו  מה שעשה/עשו, אלא ממשיך/ים לעשות ואיש לא מעז להוציא את הדברים לאוויר העולם.

אני קוראת לכם מכאן ועכשיו, לחוש חובה ולדווח על עבירותיו/עבירותיהם הפליליות ובכך למנוע את הפשע הבא.

*הרי מרגלית הר שפי הורשעה באי מניעת פשע. על כך שידעה על כוונותיו של יגאל אמיר לרצוח את ראש הממשלה יצחק רבין.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • nina ramon  On 8 בדצמבר 2012 at 18:00

    באמת בלתי נתפס. אולי את הנשים אפשר להבין, אולי, אבל הגברים ששמעו לא מגישים תלונה במשטרה???

    אהבתי

  • Sharon Kaplan  On 8 בדצמבר 2012 at 22:44

    הן מפחדות שיבולע להן. הם, זו בכלל לא המלחמה שלהם. ואם הן מפחדות, למה שהם יעשו את הצעד הראשון. מה התקלקל במוסר במדינה הזו?

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 8 בדצמבר 2012 at 22:46

      שרון, העליתי את התגובה, למרות שממש לא הבנתי את הניסוח שלה או הכוונה

      אהבתי

      • Sharon Kaplan  On 8 בדצמבר 2012 at 23:16

        הן נופלות בין הכסאות.
        ברגע שהן לא "עוזרות לעצמן" [בחרי כל מונח אחר במקום זה], אף אחד לא יקום לעזרתן כי "זו לא המלחמה שלהם".
        ואני תוהה ברצינות מה לא בסדר באנשים שהפכנו להיות, שאנחנו מפחדים לעמוד כנגד משהו שאנחנו יודעים שהוא לא בסדר.

        אהבתי

  • Roni Belinkov  On 8 בדצמבר 2012 at 23:49

    והוא עוד מעז לדבר על "פחדנותן" של הנפגעות. עומד מנגד ולא עושה כלום, חכמה גדולה לכתוב בהודעות נסתרות ולשאול למה הנפגעות לא מתלוננות. כשתהיה אתה נפגע תוכל לדבר. עד אז, מה לגבי האחריות שלך?? כעד לפשע?

    אהבתי

  • יולי  On 26 באפריל 2013 at 15:38

    http://www.haaretz.co.il/news/law/.premium-1.2004732?fb_action_ids=4501637348909&fb_action_types=og.recommends

    האיש המדובר – מול המצלמה – עמנואל רוזן

    אהבתי

Trackbacks

כתיבת תגובה

