להסתכל לזנות בעיניים

ריקרדו ורדסהיים, ראש מסלול אנימציה במכללת ספיר, נתן לסטודנטים שלו משימה ליצור סרטי אנימציה בנושא זנות מנקודת מבט של הקונה/הצרכן.  צפיתי בסרטונים לפני מספר שבועות בהקרנת בכורה בפסטיבל הקולנוע דרום בשדרות. חוויה קשה ביותר. ישבתי מקופלת בתוך עצמי ובקושי הצלחתי להשאיר את עיניי פתוחות מול המסך.

היום, העלתה אותם בכתבה מורחבת העיתונאית האמיצה ורד לי בעיתון הארץ.

אזהרת טריגר * הצפייה, קשה.

הטקסטים בסרטים מגיעים מכמה מקורות:

פורום מקוון של צרכני מין בתשלום,

עבודת המחקר של ד"ר יעלה להב-רז 'מאחורי מסך הדיסקרטיות',

ובציטוטים של לקוחות זנות שרוכזו על ידי טלי קורל, פעילה במאבק למיגור תעשיית הזנות, ועל עדויות של נשים בזנות ושל שורדות זנות שרוכזו בדף הפייסבוק When he pays me.

 

 

 

 

אם מסכימים ומסכימות להסתכל לזנות בעיניים ולא להסיט מבט, ניתן להבין כמה חיי נשים בזנות בלתי נסבלים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • תרצה הכטר  On 10 ביולי 2017 at 6:22

    יולי, תודה על רשימתך. העבודות מאוד מושקעות. המסר ממש מזעזע… אני משערת שהאולם היה מלא בקהל של מציצנים וחבל. ידוע לך אם היו השלכות מעשיות למסרים שבסרטי האנימציה?

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 10 ביולי 2017 at 6:32

      בהקרנה שאני הייתי בשדרות, היה מלא אבל לא נראה לי שבמציצנים אלא יותר בשוחרי קולנוע וחברתיים. אתמול הועלו הסרטים על ידי הארץ ליוטיוב ואני מקווה שתהיה להם תפוצה רחבה. אם מישהו רוצה להציץ, זה בלתי נמנע אבל אם משיהו אחר רוצה להישיר מבט לזוועה – זאת הזדמנות נדירה. השלכות מעשיות יכולות להיות אם החוק להפללת הלקוח בשילוב שיקום נשים בזנות יעבור בכנסת הנוכחית. הלוואי.

      אהבתי

  • נאוה  On 10 ביולי 2017 at 8:44

    בשיתוק ובאלם.
    לא שלא ידעתי שיש דברים כאלה. אבל ההמחשה!
    האם יש משהו שאני יכולה לעשות?

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 10 ביולי 2017 at 9:06

      כן, נאוה. אני מבינה אותך לגמרי.
      ניתן להתנדב בעמותות שמסייעות לנשים לצאת מזנות. סלעית לדוגמא בתל אביב. אבל אם את בירושלים, אשמח לעזור לך למצוא היכן ניתן לעזור שם.

      אהבתי

  • nina ramon  On 11 ביולי 2017 at 9:47

    ברשותך, לא צפיתי בסרטונים מאימת הסיוטים שיהיו אחר כך. וקשה לסמן "אהבתי". אבל זה הסימון היחיד שיש.
    אבל ללא ספק הסרטונים הללו הם מסר חשוב ביותר, ומקווה שהם יסייעו לשינוי.

    אהבתי

להשאיר תגובה

