צום מיצים

זה היום השלישי של צום המיצים בבית.

 

 

ביקשתי מבן זוגי אהובי שיבדל"א, מתנה ליום ההולדת 59 חמישה ימי צום מיצים בבית מ-אומינה, לשנינו. לאחר מחקר מעמיק, הוא הסכים ואני מודה לו מעומק הלב, כי ברור לי שמדובר בפריבלגיה.  אבל משנכנסתי השנה לא ממש מבחירה ל"מועדון חברי וחברות הסרטן", בשבילי זה חיוני. אולי אפילו קריטי, בהנחה שחפצת חיים אנוכי.

אומרים שצום המיצוי מנקה רעלים ומחזק את המערכת החיסונית. בינתיים, גם יורדים כמה ק"ג, כנראה.

לקראת הצום נדרשים שלושה ימי הכנת הגוף לניקוי, בהם הייתי צריכה להימנע משתיית קפה ואלכוהול.  כנראה בגלל שאני רגילה כבר עשרות שנים ל – 3 כוסות קפה שחור ביום, כאבי הראש היו עזים במשך יממה שלמה ואחר כך עברו לרגליים והיו קשים מנשוא.  לא וויתרתי. אני רוצה להתנקות. בייאושי מצאתי עזרה רבה ברשימה על גמילה מקפה של אריאל לנס.

מידי בוקר, בשעה 08:00, מגיע שליח נחמד על ווספה ומביא לנו שתי ציידניות קטנות עם בקבוקי המיצים למשך אותו היום.

Picture21

השוט הראשון בעשר בוקר הוא אלווורה (הבקבוק הקטן בצד ימין של התמונה) ובהמשך, יש מגוון מיצי ירקות ופירות בתוספות של מה שנקרא מזונות על.  שמחתי למצוא שאפילו מילון אוקספורד מגדיר SUPER FOOD כמועיל במיוחד לבריאות: "superfood is a nutrient-rich food considered to be especially beneficial for health and well-being”.  על השאלה מה נכלל ברשימת מזונות העל יש תשובות שונות.

אני מרגישה בצום ומרגישה רעב מפעם לפעם. לעזרת הרעב קיבלתי "אישור" לשתות במצב כזה מיץ ירקות ולזה משמש אותי בקבוק מיץ סלק עם תפוח ממושב קשת ברמת הגולן. יאמי🙂.

אומרים שהיום השלישי הוא התחלת התענוג מהניקוי. אני חושבת שאני מתחילה להרגיש אותו… את התענוג. לחיים! (בלי אלכוהול).

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מורן בר אילן נהון  On 21 באוגוסט 2015 at 12:01

    רק בריאות והרבה,שומרת על החליל שלך ומחכה לרגע שאוכל לנשוף ללא חשש.שמרי על עצמך…
    מורן

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 21 באוגוסט 2015 at 12:04

      תודה מורן. מאוד ריגשת אותי וגם שימחת. מחכה לשמוע את צליליו הענוגים של חליל הצד על ידך🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה

