הזמנה להקרנה ושיחה – המחבל שלי – חיפה

במתנ"ס טבריה 15, חיפה, ביום חמישי ה –  6 לאוגוסט בשעה 20:00.

מזמינה וכותבת, מיכל כהן:  עוד שנה של תרגול מדיטציה ולימוד בודהיזם הגיעה לסיומה המוצלח. מוזמנות ומוזמנים לחגוג איתנו בערב לסיום עוד שנת פעילות.

11745452_10153421270979820_3295640392737643123_n

נושא הערב השנה: בודהיזם ומעורבות חברתית

מה כוחה של החוויה האישית וכיצד ניתן להפוך אותה למנוף לפעולה חופשית, חומלת ומיטיבה?

חוויות העבר מעצבות את מי שאנחנו ומשפיעות על התפיסות, הכוונות והפעולות שלנו בהווה. התובנה שלנו לגבי העבר מאפשרת עתיד של חופש, וחמלה.

הערב יעסוק בנושאים אלה מתוך ראיה המשלבת את התפיסה הבודהיסטית והרלוונטיות שלה לחיינו כיום.

יולי כהן, יוצרת דוקומנטרית ומתרגלת בודהיזם תתארח בערב ותציג את סרטה המחבל שלי.

בעקבות ההקרנה תהיה שיחה פתוחה עם הקהל בסוגיות העולות מן הסרט.

ניפגש במתנ"ס טבריה 15, ביום חמישי ה –  6 לאוגוסט בשעה 20:00.

דמי השתתפות בערב: 40 ש"ח לאדם.

וגם אני מזמינה ומוסיפה:

13 שנה אחרי יציאת הסרט המחבל שלי בפסטיבל ירושלים וזכייתו שם בפרס חבר השופטים, הוא ממשיך לעניין. מי הייתה מאמינה?  כשיצאתי לפגוש בספטמבר 2000 את פאהד מיהי שירה עלי ועל צוות אל על בלונדון ב – 1978, עוד לא תרגלתי בודהיזם. הייתי נחושה לפגוש אותו ולא ידעתי למה. רק כמה שנים לאחר מכן, נחשפתי לבודהישם כאשר התחלתי לקרוא, ללמוד ולתרגל. וכך, ככל שהעמקתי, גדלה ההבנה שלי את עצמי; ההבנה מדוע זה שנים עסקתי ועדיין עוסקת, בחיפוש אחר שיחה, הקשבה, חמלה, סליחה, פיוס.

הטריילר לסרט:

לדף האירוע בפייסבוק

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

