קרול קינג, האישה הראשונה אליה נשאתי עיניים

Carole King 

So Far Away

  Beautiful

 You've got to get up every morning with a smile on your face"

"…and show the world all the love in your heart

You've got A Freind

זה היה התקליט:  Tapestry

images

קיבלתי אותו במתנה מידיד המשפחה מארה"ב בשנות השבעים המוקדמות; המוסיקה. הג'ינס. המילים. קול האישה. החתול.  התמכרתי לתקליט. הייתי אז ילדה בדרכה להיות לנערה ולא ידעתי את נפשי מרוב אהבה. המוסיקה, המילים, הקול; הכול ביחד היה עבורי כאוצר נסתר שהתגלה לי בתקליט ההוא שהתנגן מאות פעמים על הפטיפון בבית הוריי.

אז, תודה לקרול קינג שכתבה ושרה.  תודה לג'יימס טיילור שנתן לי להרגיש שיש גברים שונים לגמרי ממי שהכרתי עד אז.  תודה להוריי שנתנו לי לנגן אותו אינספור פעמים.  הוא העניק לי המון;  נתן להאמין שיש שם בחוץ, במציאות, כמה וכמה "דברים" שאני מרגישה בפנים אבל לא רואה מסביב;  אהבה. חברות. ידידות. אישה שמבטאת את עצמה. אישה חזקה. אישה לבד. קרול קינג הייתה עבורי אישה יוצרת שלא דמתה לאיש/ה שראיתי עד אז.

היא נתנה לי כוח להאמין בעצמי מעט יותר מהמעט שהאמנתי. וכך, ייתכן והשפיעה עלי לרצות לסיים את מערכת היחסים שהייתה לי אז עם הבחור.  הזמנתי אותו לביבי סיטינג שעשיתי ערב אחד, שנת 71', הבאתי איתי את התקליט מהבית והנחתי את מחט הפטיפון על השיר הזה:

It's too late

במהלך הנגינה של השיר, אמרתי לו: זה פשוט כמו בשיר. אתה מבין?

מוקדש לך, מיקי היקר.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

