תודה, סליחה והתנצלות

לא הכרתי את מאיר עמור לפני שהודה לי בעמוד הפייסבוק שלו.

Meir Amor shared a link.  August 12   בהמשך לדיון שהתנהל על הקיר שלי. תודה ליולי כהן ולכל המתדיינות והמתדיינים.  ותודה ל"העין השביעית"

Meir Amor shared a link.  August 12   זה פשוט לא ייאמן. פשוט כך. יולי כהן תודה על הפירסומים הללו. סייעת לי רבות. תודהלענת מטר שלום
 בהמשך, ביקש סליחה ואף ניסח התנצלות:

Meir Amor  August 12   התנצלות וסליחה
שלום לך אשכר אלדן כהן, שלום לך שרגא עילם ושלום לך סמדר לביא, בהזדמנות זו אני גם רוצה לומר שלום לעטרה צחור דיין שאת שמה למדתי מפוסט שפורסם בבלוג של יולי כהן.  אני רוצה להתנצל בפני כולכן/ם על העמדה שלי בעיניין יצחק לאור. אשכר, אני חש בושה וכלימה לנוכח הדברים שקראתי ממך. בעבר, כתבתי על זכותו למשפט של יצחק לאור. מעולם לא יצאתי להגנתו. את הזכות הזו למשפט לא צריך לקחת ממנו, אבל יש חובה מוסרית להוקיע את התנהגותו. לבטח אין מקום בעבורי להביע תמיכה בעמדה זו או אחרת שלו. קראתי את דבריך בעיון רב. קראתי גם את מה שנכתב לעטרה צחור דיין. קראתי גם את דבריה שלה. שתיכן אומרות בגלוי באופן ציבורי שיצחק לאור פגע בכן. אותך הוא אנס. כך את אומרת בפה מלא. את מבקשת ללכת לבית משפט. את עטרה הוא העליב עלבונות נוראיים וביזה אותה באופן פומבי בהיותו בעמדה של סמכות כמרצה. בעבורי כל זה מספיק על מנת לקבוע את עמדתי באשר אליו כאדם. את פעולת המשפט אשאיר לבית המשפט, לשופטים, לעורכי הדין ולחוקרי המשטרה. אני לגמרי מקבל את עמדתה של יולי כהן הטוענת שצריך להחרים את יצחק לאור. לבטח לא לתת לו כל תמיכה עקיפה או ישירה ולא חשובה עמדתו הפוליטית בעיניין זה או אחר. אני עשיתי שגיאה ואני מכה על חטא וחוזר בי על כן אני מבקש סליחה ומתנצל. הייתי שמח לו יצחק לאור היה מגיע לבית המשפט, אך גם ללא משפט ניתן ואפשר לפעול באופן חברתי, ציבורי ואנושי כנגדו. לאור כל הדברים האלה, אני מצר על דברים שכתבתי היום ובעבר בעוד הזדמנות אחת. הייתי צריך לעיין טוב יותר בעדויות שפורסמו ובדברים שנאמרו על ידי כל כך הרבה א-נשים. אשכר אני מתנצל בפניך ומבקש סליחה. אני גם מתנצל ומבקש סליחה מעטרה צחור דיין. אני מודה לשרגא עילם שהאיר את עיניי למרות העקשנות שלי שלא לראות את שצריך היה לראות מזמן. סמדר את צודקת. בית משפט אינו חזות הכל. מעולם לא טענתי שבית משפט הוא גם מקום של צדק. אמרתי שבית משפט הוא פתרון אחרון, ברירת מחדל, בלית ברירה. אבל יש הרבה מה לעשות באופן חברתי, ציבורי ואנושי על מנת להגן על הנפגעות והנפגעים מאלימות זו. בהזדמנות זו אני גם רוצה להודות לידידותי איריס חפץ אמסלם, ליהי יונה, צפי סער והדר סתו על הדיון המחכים שניהלנו ושהן ניהלו איתי. תודה לכולכן, וסליחה. מאיר עמור  
***
באישור מאיר עמור, אני מפרסמת כאן את דבריו.
**
אני רואה סדק ודרך הסדק אני רואה אור. כמו שלימד אותי לאונרד כהן:
*
***
ותודה למונטריאול.
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

