ללא עזרים ויזואליים

מאוד שמחתי להזמנה להשתתף ב:

שאון חורף 2013 // ירושלים // יום שני # פברואר 4 // גלריה בצלאל יפו 23 // 20:00 – 21:00 //

התבקשתי להציג במשך רבע שעה, בנושא ההתמחות שלי בבצלאל: דוקו אוטוביוגרפי.  אבל השבוע, למרבה ההפתעה, קיבלתי הודעה כי מדובר בהרצאה "ללא עזרים ויזואליים".

"אני?, בלי עזרים ויזואליים?", שאלתי בתמיהה. "איך אני יכולה?".  "את יודעת לספר סיפור", ענה לי חנן גלבנדורף, ראש היחידה ללימודי חוץ בצלאל. "אהה….", מילמלתי. "בסדר. נגיד" ומיהרתי ליצור לי קובץ בשם "שאון חורף", על שולחן העבודה במחשב.

להחזיק קהל ירושלמי שמגיע לגלריה ביפת 23 בערב ירושלמי קר, באמצעות הרצאה של רבע שעה, נראה לי לא פשוט בכלל.  התחלתי לחשב: "רבע שעה זה חמש עשרה דקות.  בכל דקה יש שישים שניות ובכל שנייה אומרים שתי מילים.  זאת אומרת שהקובץ הזה צריך להכיל: 120 מילים כפול 15 = 1,800 מילים.

1,800 מילים זה ארבעה – חמישה עמודים.  ואח"כ לדבר אותם. לא להקריא. קשה לי, "בלי עזרים ויזואליים" אבל אני אוהבת אתגרים חדשים ואני מתכננת לדבר כנראה את כל ה – 15 הדקות. הרי התחייבתי.

לאחר חיפוש אחר הסיפור שאספר ביום שני הבא לאורחות ואורחי הגלריה, מצאתי רעיון ראשוני. אני אמנם עובדת עליו אבל, אם יש מי מכן/ם שקורא/ת רשימה זו ומתכננן/ת להגיע ומתעניין/ת באחד מחלקי סיפורי החיים שלי כפי שהעליתי בבלוג זה, אשמח מאוד לשמוע ולנסות להתאים את הסיפור. תודה רבה ושבת שלום.

נ.ב. ושלא תהיינה אי הבנות, לא שכחתי מהבחירות ותוצאותיהן. זה פשוט שהייתי חייבת לעבור הלאה. חייבת.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • nina ramon  On 25 בינואר 2013 at 19:05

    (-:
    הוא צודק. שכחנו לספר סיפור.
    ושימי לב, ארבעה-חמישה עמודים זה למיטב זכרוני יותר מרבע שעה.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 25 בינואר 2013 at 19:09

      תודה נינה. אבדוק… הקושי אצלי הוא פחות הסיפור ויותר הורבליות…אבל, זה הולך ומשתפר עם צבירת ניסיון מול קהל… תודה

      אהבתי

כתיבת תגובה

