אני נוסעת

לפני עשור (2002), יצא לאור המחבל שלי, ומאז ליווינו אחד את השנייה; הוא, אותי במסע החיים שלי, ואני, אותו, במסעותיו בארץ ובעולם.

והיום, אני אורזת בגדים, קצת יותר חמים ויפים, במזוודה כש"הוא" בתוכה, לפגישות עבודה, בלב תעשיית הקולנוע האמריקאית; הוליווד.

"הוא", ועוד כמה, לצד כמה, ועוד כמה, נבחר להיכלל ב – קטלוג שוק רימייקס בלוס אנג'לס, הוליווד.

אז, אני נוסעת…

אנא, החזיקו לי אצבעות ביום רביעי וחמישי הבא – ה – 8 וה – 9 בנוב'.

כי אם תהיה התעניינות אמריקאית בסיפור סליחה בין קורבן טרור לטרוריסט שלה,  זה לא רק אומר שיש תקווה לשינוי, אלא זה גם אומר שהולך להיות לי מעניין בשנים הקרובות. וזה חשוב (לי) שיהיה מעניין.

וגם כי, סיפור ה-נקמה-נקמה-נקמה, כבר מוכר וידוע לכולנו ונורא משעמם (אותי)…..

תודה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • yael  On 30 באוקטובר 2012 at 20:59

    ב-ה-צ-ל-ח-ה ! ! !

    אהבתי

  • נעמה  On 30 באוקטובר 2012 at 21:10

    בהצלחה, יולי יקרה!

    אהבתי

  • גילי מייזלר  On 30 באוקטובר 2012 at 21:24

    בהצלחה יולי. מחזזיק אצבעות.
    הזדמנות לשתף אותך שאתמול סיימתי לצפות בסרט האחרון מהסרטים ששודרו בערוץ 98 לפני כמה שבועות. אהבתי, וכמובן שאת "האח שלי" אהבתי מכולם 🙂

    אהבתי

  • מורן בר אילן נהון  On 30 באוקטובר 2012 at 21:40

    בהצלחה יולי,טוב שיראו גם צדדים פתוחים יותר לשינוי בישראל ,בזמן האחרון אין לזה הד בשום מקום….וגם החליל יגיע אלי ביום שישי….התרגשות גדולה…

    אהבתי

  • יעל  On 30 באוקטובר 2012 at 22:51

    בהצלחה!! לא מחזיקה אצבעות כי ממש נראה לי שזה "בכיס". נו טוב.. נחזיק בכל זאת:-) ו.. לא שכחנו את נטלי פורטמן…
    העיקר – וקודם לכל: סעי בשלום ושובי בשלום.

    אהבתי

  • Doron Abrahami  On 30 באוקטובר 2012 at 23:28

    בהצלחה

    אהבתי

  • גליה  On 31 באוקטובר 2012 at 1:27

    המון הצלחה! מחזיקה לך אצבעות.
    סרט נפלא וחשוב.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 31 באוקטובר 2012 at 8:56

      תודה רבה גליה. תודה על הפרגון לאורך כל הדרך. גם בימים קשים יותר 🙂

      אהבתי

  • אורלי  On 31 באוקטובר 2012 at 7:45

    יולי יקרה ומיוחדת, זה לא מקרי שדוקא את עשית כאלה סרטים…..אני שמחה בשבילך ואיתך ומאחלת לך את כל מה שאת ראויה לו וזה – הכי טוב שרק אפשר. בהצלחה ושתפיקי את המיטב עבור עצמך, ולגבי העולם – הוא מקבל את המיטב אני מקוה שיפיק מזה את המיטב…

    אהבתי

  • nina ramon  On 31 באוקטובר 2012 at 7:58

    שיהיה בהצלחה, ונסיעה טובה (-:

    אהבתי

  • יאיר  On 31 באוקטובר 2012 at 8:18

    אני מאוד מתרגש בשבילך.
    ומאחל לך מהמון סיבות, בשבילך בעיקר, הצלחה והנאה מקצירת פירותייך שלך.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 31 באוקטובר 2012 at 8:59

      יאיר יקר, מכיוון שאתה אחד מהפירות שנקצרו בעקבות הסרט/ים ואכן ממלא את חיי בהנאה מהקשר, אני מאחלת לי שרק ימשיך כך. גם לך. שנת לימודים פורייה ומעניינת.

      אהבתי

  • David Palma  On 31 באוקטובר 2012 at 9:02

    יולי שיהיה לך בהצלחה ותאמיני לי את שווה את זה

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 31 באוקטובר 2012 at 22:28

      תודה דודו.
      ותודה נטלי.
      ולך, בחורה יפה שת שמך אינני יודעת, תודה על ה – LIKE.

      אהבתי

  • lorestene  On 1 בנובמבר 2012 at 0:16

    מוסיפה איחולים. אם מתפנה מקום על המסך ובלב לצד האחר של התמונה, אולי בכל זאת אפשר להגיד שיצא משהו טוב ממכירת הסדרות הביטחוניסטיות.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 1 בנובמבר 2012 at 8:06

      תודה lorestene.
      כן, כבר שתיים מחברותיי אמרו שהפופולריות של HOMELAND עשויה לבשר את העיניין בסיפור של סליחה כמו שאני מציעה… הלוואי. אמן. תודה

      אהבתי

  • ל.  On 1 בנובמבר 2012 at 6:45

    איזה יופי, בהצלחה!
    אם במקרה את עוברת בניו יורק אשמח לפגוש אותך לכוס קפה (כלומר לקנות לך כוס קפה.) קוראת קבועה שלך.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 1 בנובמבר 2012 at 8:08

      תודה לך ל. בפעם הבאה שאגיע לניו יורק, ניפגש. הפעם אני חוזרת דרך טורונטו… תודה שאת קוראת את מה שאני כותבת כאן. זה גורם לי הרבה עונג.

      אהבתי

  • Yulie Cohen  On 1 בנובמבר 2012 at 8:06

    תודה חלי 😉

    אהבתי

Trackbacks

להשאיר תגובה

