מוצאי יום כיפור 2012, אסיף מ-שלי, בערוץ 98

הערב ב – 22:00 משודר בערוץ 98 ישראל שלי.

הסרט נוצר מהזמנה; commissioned, ובכך היה חלום שהתגשם.  ניק פרייזר (BBC4) אשר תמך והשקיע כבר בסרטיי הטרילוגיה (המחבל, ציון, והאח), ביקש להיפגש איתי כאשר הוא מגיע לארץ מלונדון.  חורף 2007. נפגשנו במנטה ריי.  לא ידעתי למה הוא מבקש להיפגש איתי. שוט של וודקה בתחילת הפגישה, עזר לי לקבל את הבשורה הטובה.

הוא ביקש ששם הסרט  יהיה  My Israel  ואני לא התנגדתי.

היה מדובר בעריכת שלושת הסרטים לכדי אחד בתוספת עדכונים והשלמות לערב שידורים מיוחד ב – 18 במאי 2008 לכבוד 60 שנה להקמת מדינת ישראל.  My Israel: Storyville, May 14, 2008  9.50pm, BBC4

"..a remarkable film, formulating a logical response to a complex, troubling set of circumstances."  Phil Harrison, Timeout London, May 8-14, 2008

" …Storyville presents a fantastically interesting and moving film by Yulie Cohen "  The Guardian , Gareth McLean, May 14, 2008

Far better, Storyville: My Israel was the raw and far from resolved story of Yulie Cohen Gerstela stubborn corrective to the politics of hatred and division swirling around her. "   The Times, Tim Teeman, May 15, 2008

“…a strange, compelling film, mostly distinguished by a sense of pain…a portrait of a society simmering with rage and fear…” The independent, Thomas Sutcliffe, 15 May 2008

בארץ, רכשו את הסרט יסדוקו ושידרו אותו פעמים רבות בימי זיכרון ורצח רבין.  השבוע, שחררו לי אותו לשידור בערוץ 98 במסגרת הרטרוספקטיבה, שלושה ימים לפני סיום חוזה השידורים איתם.  לאחר שידור אחד לפני כשנה, התקשר אלי יאיר.  הטלוויזיה הדנית DRtv גם השקיעה בעשיית הסרט ויצא שגם נסעתי אתו מספר פעמים לאנגליה וארה"ב להקרנות ומפגשים באוניברסיטאות.

***
מוצאי יום כיפור, הערב
ערוץ 98 // 22:00 //ישראל שלי  // רביעי ה – 26 בספט' 2012
***
שעה מוקדם יותר, ישודר האח שלי
ערוץ 98 // 21:00 // יום רביעי ה – 26 בספט' 2012


***
ושעתיים מוקדם יותר, המחבל שלי
ערוץ 98 // 20:00 // יום רביעי ה – 26 בספט' 2012
***
***
בסיום שבוע בו שודרו הסרטים כחלק מהימים הנוראים המציעים לא/נשים שנולדו יהודים לעשות חשבון נפש,
יש בי צורך לכתוב כמה מילות סיכום. והמילים מסרבות לדבר.
תענית שתיקה.
***
=====
מילים: איתמר פרת לזכר אחותו תרצה מקיבוץ חצרים שמתה טרם זמנה בערב סוכות.
לחן: נעמי שמר
יהודית רביץ בליווי חברי התזמורת הפילהרמונית הישראלית.
====
אני מאחלת לכולנו להשלים עם, או לסגור את, מה שכואב כי פתוח.
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רביב גדיש  On 26 בספטמבר 2012 at 10:11

    בהצלחה, אשתדל לצפות בעיקר את האח שלי

    אהבתי

  • Ofer  On 26 בספטמבר 2012 at 14:35

    הזמנתי את התכניות בממיר.תודה ובהצלחה.

    אהבתי

  • Yulie Cohen  On 26 בספטמבר 2012 at 21:05

    תודה רביב ותודה עופר
    אשמח לשמוע עוד כי "אסוף את המעשים את המילים והאותות כמו יבול ברכה כבד משאת…"

    אהבתי

כתיבת תגובה

