50,325 ש"ח כבר גוייסו

עד רגע כתיבת שורות אלו, גייסה אורלי  50,325 ש"ח.

נותרו יומיים לגיוס 3,675 ש"ח נוספים כדי להגיע ליעד.

54,000 ש"ח  הם היעד ונותרו יומיים.

אנא, היכנסו ותרמו 25 ש"ח  (או יותר) להקמת קבוצה טיפולית לנפגעות התעללות.

זו יכולה להיות המצווה שלכם לחודש אלול התשע"ב.

עדכון שהגיע מאורלי ביום שישי ה – 31 באוגוסט, במייל:

אנשים נפלאים……. אני מרגישה כמו אחרי לידה, אין לי מושג איך לתאר את רגשותי כרגע, אני עוד אכתוב על כך אחרי שאסדיר את הנשימה…..

הגענו ליעד ואף עברנו אותו – התחלנו לצבור סכום לקבוצה הבאה…… מכאן מתחילה הפעילות של השלב הבא, פניה לנשים והזמנתן להשתתף בקבוצה הטיפולית, גיוס המתנדבים והרחבת המודעות לפעילות שלנו……ועוד…..אני כותבת בקצרה אני מרגישה כמו רימון שמלא במילים ותחושות ואני חייבת לחלוק זאת איתכם ואעשה זאת בהמשך… כל כך תודה לכולם וכולי תקוה שדרכינו לא נפרדות…. אורלי

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Yulie Cohen  On 31 באוגוסט 2012 at 17:33

    עדכון שהגיע מאורלי ביום שישי ה – 31 באוגוסט, במייל:
    אנשים נפלאים……. אני מרגישה כמו אחרי לידה, אין לי מושג איך לתאר את רגשותי כרגע, אני עוד אכתוב על כך אחרי שאסדיר את הנשימה….. הגענו ליעד ואף עברנו אותו – התחלנו לצבור סכום לקבוצה הבאה…… מכאן מתחילה הפעילות של השלב הבא, פניה לנשים והזמנתן להשתתף בקבוצה הטיפולית, גיוס המתנדבים והרחבת המודעות לפעילות שלנו……ועוד…..אני כותבת בקצרה אני מרגישה כמו רימון שמלא במילים ותחושות ואני חייבת לחלוק זאת איתכם ואעשה זאת בהמשך… כל כך תודה לכולם וכולי תקוה שדרכינו לא נפרדות…. אורלי

    אהבתי

  • אורלי  On 31 באוגוסט 2012 at 20:47

    יולי המקסימה – תודה מכל הלב….

    אהבתי

כתיבת תגובה

