טריילר, אנגלית ל-My Terrorist

בימים אלה אני עובדת על הכנת טריילר באנגלית לסרטי My Terrorist אשר ילווה אותי ואת הקטלוג הדיגיטאלי  של שוק ה – REMAKES בלוס אנג'לס בחודשים הקרובים.  מדובר בטריילר לא/נשים שלא ראו את הסרט ושאולי יקראו את הטקסט שמלווה אותו בקטלוג – תקציר ופרטים נוספים.  נראה לי שמטרת הטריילר היא לגרום לצופה בו לרצות מאוד לראות את הסרט כולו.

מכיוון שאהבתי את הטריילר שהכינו עבור שידור הסרט בערוץ 98, חשבתי לעשות אחד דומה לו באנגלית.

אני כותבת כאן היום כדי להזמין, כל מי שרוצה – לתרום לי מחשבה, רעיון, כיוון או סתם פרגון…

ובכל מקרה, בעוד שבועיים, 20 באוגוסט 2012, אני חוגגת את העובדה ששרדתי את גיהנום רימוני היד ויריות התת-מקלע שעטפו אותי ב – DUKE ST שבלונדון לפני 34 שנים.

Daily Mail Aug. 23 1978

תודה.  היה כדאי להישאר בחיים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אורלי פרוינד  On 5 באוגוסט 2012 at 13:03

    אני לא ראיתי את הסרט …. מאוד רוצה לראות, נראה לי שבשווק אני גרועה (למדתי את זה לאחרונה), מבחינתי מי שיכיר אותך ירצה לראות את הסרט אבל אני לא חושבת בשיווקית אני חושבת בריגשית…. בשיווקית צריך להקצין ולכופף ולא לדייק ולנפח איפה שצריך …..לצערי….

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 6 באוגוסט 2012 at 18:05

      אורלי תודה. אשתדל גם להאפשר שיכירו אותי…. תודה על התמיכה.

      אהבתי

  • יאיר  On 5 באוגוסט 2012 at 13:10

    היה כדאי לך, ולי, בזכותך. אז תודה, גם, לך.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 6 באוגוסט 2012 at 18:06

      תודה יאיר יקר. אולי תכתוב לבלוג? בטח יש כמה א/נשים שמאוד רוצים לדעת מה שלומך…

      אהבתי

Trackbacks

  • By My Terrorist // trailer « בְּלוֹגאִישִׁי on 14 באוגוסט 2012 at 22:04

    […] למרות שיצא לפני עשר שנים בפסטיבל הקולנוע בירושלים, למרות שלפעמים נראה לי שצריך להניח לו, ללכת הלאה ולא להסתכל לאחור, מאיזו שהיא סיבה לא נעלמה, ממשיך הסיפור להיות רלוונטי ואני לא מצליחה למצוא סיבה מוצדקת לעצור.  אז והנה התוצאה: […]

    אהבתי

כתיבת תגובה

