לָמָה אֲני לֹא מתְחַפֵּשׂת

רק היום הבנתי למה אני לא אוהבת להתחפש.

רק היום הבנתי שכל החיים התחפשתי

לֶמָה שרצו שאהיה

בשבילם.

רק היום הבנתי שפורים היה בשבילי תמיד סיוט

כי הייתי צריכה שוב ושוב להתחפש

למי שהם רצו

שאהיה,

כל השנה.

רק היום הבנתי

שתמיד חיפשתי כי רציתי

למצוא את האמת * הפנימית * שלי

שהאמנתי בקול הפנימי גם כשדוכא ונמעך

אבל תמיד תמיד נשמע, גם אם בלחישה, האמיתי והנכון

למרות שהם רק רצו שאקשיב ואתחפש למי ש-הם רצו שאהיה.

אז מפורים השנה, תשע"ב, 2012,

אני

יותר

לא מתחפשת

אף יום בשנה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • nina ramon  On 5 במרץ 2012 at 18:33

    (-:
    אצלי זה ההיפך. פורים היה עבורי הזדמנות להתחפש ולהיות מי שאני רוצה בלי שיבלבלו לי במוח.

    אהבתי

  • Yulie Cohen  On 5 במרץ 2012 at 18:47

    אז נינה, מה שבלבלו לך במוח היה גם – שתהיי מישהי – שהם רוצים שתהיי. האם נהיית מה שאת רצית שתהיי?

    אהבתי

    • nina ramon  On 6 במרץ 2012 at 10:44

      כן יולי, גם על זה בלבלו ["טחנו" יהיה יותר מדוייק….]. וכן, אני מה שרציתי להיות. ולמען האמת – לא יודעת אם יכולתי להיות אחרת, לטוב ולרע…

      אהבתי

  • Lior Wachtel  On 5 במרץ 2012 at 19:15

    יש אנשים שזקוקים לכל תעצומות הנפש על מנת לשמור על הגרעין הפנימי שלהם, לשמור על מה שהם, לפעמים יש לזה מחיר מאד יקר!

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 5 במרץ 2012 at 20:36

      תודה ליאור על התגובה כאן רק שדווקא הפעם, לא חשתי במחיר של השמירה על הקול הפנימי = הנאמנות לעצמי. בפורים השנה, אני נאמנה לעצמי – ללא מחיר יקר… אבל בכל מקרה, תודה… כי אולי תמיד יש מחיר גם כאשר אנחנו לא רואים אותו…חמקמק שכזה…

      אהבתי

  • poochys  On 5 במרץ 2012 at 20:23

    יולי, רואה את הכוח שלך להסתכל נכוחה, ולהחליט היום מה את בלבד רוצה.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 5 במרץ 2012 at 20:34

      וואוו פוחי…. תודה. זה לא מובן מאליו בכלל. לא שאני אראה ובטח לא שאת תראי. המון תודה שאתה (גם) רואה…

      אהבתי

  • יאיר  On 5 במרץ 2012 at 23:53

    חיפוש/התחפשות, ההבדל בין פועל לשם הפעולה מדגיש בעיניי את ההבדל שבין המקום הפאסיבי, המופעל, לבין היוזם והפועל והמעמיד את עצמו ראשון.
    אני מאחל לך שלא תחכי לחפש ושלא תחקי בהתחפשויות שונות את מה שמבקשים ממך. בעצם אני לא מאחל לך, אני מברך אותך על שאת בוחרת בזה.

    אהבתי

כתיבת תגובה

