המואזין ואני

14 בדצמבר 2011, שדרות הבעש"ט, גשר הולכי הרגל של אדריכל צבי הראל, יפו

14 בדצמבר 2011//שדרות הבעש"ט//גשר הולכי הרגל//אדריכל צבי הראל//יפו

עם השקיעה ברקע, ותאורת גשר הולכי הרגל, שתכנן אדריכל צבי הראל,

נעמו לי הערב במיוחד, סלסולי המואזין.

מאז עברתי ליפו, אני אוהבת את צלילי המואזין כמו שאני אוהבת מוסיקה טובה.

הערב, עם ריח הים באוויר,

נעמה במיוחד הרכיבה באופניים בדרך הביתה, על רקע השקיעה, תאורת הגשר וצלילי המואזין.

גם את המנגינה הזו, אי אפשר להפסיק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דודו פלמה  On 14 בדצמבר 2011 at 18:26

    יולי (אנחה) הצרה היא שישנה מוטיבציה את המנגינה
    הזאת כן להפסיק. ואם לא יקרה משהו יוצא דופן בבחירות הבאות המנגינה שאי אפשר יהיה להפסיק תהיה המנגינה שמנגנים
    לנו בכנסת חבורת דני דין דנון אלקין וציפי חוטובלי…

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 14 בדצמבר 2011 at 18:30

      דודו, כמובן. לכן כתבתי את מה שכתבי כאן, היום. אבל, גם דווקא היום אני יותר אופטימית כי מחאת האוהלים הולכת לפוליטיקה
      הנה
      http://glz.co.il/NewsArticle.aspx?newsid=95372
      וזה אומר שחברי הכנסת הבאים יהיו אולי קצת יותר ליברלים, איך לומר בעדינות….

      אהבתי

להשאיר תגובה

