איבדתי מנוי/ה אבל יש לי תספורת

אתמול הסתפרתי אצל הספרית המצוינת שירה שבמספרת שאפה שביפו.

אני אוהבת מאוד להסתפר אצל שירה במספרת שאפה ביפו, אבל לצערי, לוקח לי הרבה מידי זמן להגיע אליה לתספורת.

לשמחתי אתמול, הגיע הרגע בצהריי יום שיש; בשעה שתיים וחצי, אתמול, יום שישי ה – 11.11.11, והתיישבתי בכיסא הספרית,מוכנה לתספורת, אחרי חפיפה.

תוך שאני מתמסרת לשירה, ליצירתיות שלה ולמספריים, שוחחנו על החיים, כמו שהם עכשיו. אצלי ואצלה.

אלו הן תמיד שיחות נפש שכאלו.

שירה שואלת אותי מה אני עושה עכשיו אוני מספרת לה שאני מלמדת בויצו ומאוד מרוצה וגם, בשביל הצרכים היותר יצירתיים שלי, כותבת בלוג.

אז שירה שואלת אם יש לבלוג שלי קוראים ואני אומרת: "יש.".

ושירה מתעקשת,  "מספיק?"

ואני עונה לה: "כן. יש מספיק קוראים".

ואז, יום למחרת, היום, בלי בכלל שכתבתי משהו חדש אני רואה שאיבדתי קורא/ת/מנוי/ה לבלוג שלי.

ואני חושבת לעצמי, כנראה ככה זה, כאשר אנחנו מתעקשים להישאר נאמנים לעצמינו:

YOU WIN SOME, YOU LOSE SOME.

אז, שלום חבר; שלום ליצחק רבין ומה שהיה בתוכניות שלו עבור כולנו

ושלום לך, מנוי/ה שלי, שהחלטת שאני לא בשבילך.

מה שבטוח  – ואולי העיקר –   הוא שאני, בשביל עצמי.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

