שבט צופי יהונתן (נתניהו) במבשרת ציון

4 - 8 בנובמבר 2011, שבט הצופים יהנותן, מבשרת ציון
4 – 8 בנובמבר 2011, שבט הצופים יהנותן, מבשרת ציון

אמש, הגעתי להקרנה של ישראל שלי לשכבה הבוגרת של שבט צופי יהנותן, על שם יוני נתניהו, במבשרת ציון.  

הקרנה הייתה במסגרת יום פעילות לרצח רבין.

4 - 8 בנובמבר 2011 שבט צופי יהונתן, מבשרת ציון

4 - 8 בנובמבר 2011 שבט צופי יהונתן, מבשרת ציון

שאלתי את המדריכים היותר בוגרים, למה לא מוחקים את הכיתובים הגזעניים הללו מהקיר והם סיפרו לי שלמרות שהתלוננו במשטרה ונתנו עדות, איש לא טורח למחוק את הכתובות הללו מקירות שבט הצופים יהונתן (נתניהו) שבמבשרת ציון זה חמישה ימים.

4 - 8 בנובמבר 2011 שבט צופי יהונתן מבשרת ציון

4 - 8 בנובמבר 2011 שבט צופי יהונתן מבשרת ציון

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • poochys  On 9 בנובמבר 2011 at 9:49

    מפחיד. בעיקר השארת הכתובות על ידי הגופים האמורים למחוק אותן. נראה לי שמה שאמרו אובמה וסרקוזי, הוא רק קצה קצהו של המצב האמיתי.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 9 בנובמבר 2011 at 10:55

      ועוד יותר מפחיד זה לפגוש את חניכי השכבה הבוגרת – תלמידי כיתות י', י"א, י"ב – בשבט הצופים יהנותן ולהבין שהכתובות הללו בכלל לא מפריעים להם. אולי ממש להיפך. זה מבטא את הלך הרוח שלהם. הם כולם שם בטוחים ש"הערבים רוצים לזרוק אותו לים ואז ,"הקם להרגך, השכם להרגו"", כאילו שכלום לא השתנה בעשרות השנים מאז הוקמה מדינת ישראל. בערות ובורות שעובדות בשירות התניהו וליברמן. זוועה.

      אהבתי

  • noam-lester  On 9 בנובמבר 2011 at 12:59

    זה נורא. החוליגנים משתלטים על המדינה והכול מגלגלים עיניים. פרופסור (עידן לנדו) נקנס על עמדה פוליטית שמאלנית מדי ונדחף לעזוב את האוניברסיטה, ושני עיתונאים מרכזיים (רביב דרוקר וקרן נוייבך) מוזזים הצידה כי הם לא נוחים מספיק לשלטון. כל זה בשבוע שבו החוליגנים של תג מחיר, שכתבו את הכתובות שראית, מאיימים על חייה של חגית עפרן – פעילה מרכזית של שלום עכשיו – עם הכתובות הנפשעות שלהם. מובן שאיש לא נעצר והמשטרה "לא מצליחה" למצוא אותם.

    אהבתי

    • יהושוע  On 9 בנובמבר 2011 at 21:45

      http://www.mako.co.il/news-law/crime/Article-b941d58d6298331017.htm&sCh=31750a2610f26110&pId=1950692751
      מובן שעכשיו אין לך הרבה מה לומר.

      אהבתי

      • noam-lester  On 10 בנובמבר 2011 at 9:05

        המאיים על חגית עופרן עוד לא נתפס. אני יכול להציע לך משימה מעניינת – לעקוב במהלך השנה הקרובה אחרי הטיפול של כוחות הביטחון ובתי המשפט בכל הבנדיטים של תג מחיר. כמה מהם נתפסו, כמה הובאו למשפט, איזה עונשים נגזרו עליהם. הניסיון עד היום מלמד שהדיבורים הנמלצים (כפי שהיו אתמול בכנסת) מלווים בקריצות לפורעים, שממשיכים במלאכתם כמעט ללא הפרעה. כך היה עשרות שנים בשטחים הכבושים, ומן הסתם כך יהיה גם בתחומי מדינת ישראל.

        אהבתי

  • Yulie Cohen  On 9 בנובמבר 2011 at 13:12

    ברחבת שבט הצופים אמש נראו הכתובות שלא נמחקו מקירות רחבת פעילות הצעירים והצעירות במשך ארבעה ימים כאילו הן ממש משרתות סדר יום של ממשלה ו/או מועצה ו/או עירייה. נהיה מטורף כאן יותר ויותר.

    אהבתי

  • alon eliav  On 9 בנובמבר 2011 at 14:12

    באיזה זכות את מעלה את זה לאינטרנט?! כל מי שיראה את זה יחשוב עלינו דברים רעים! את סתם מסיתה ככה אנשים נגד השבט שלנו?! גם על זה מדברים ביום רבין! כל אחד והדעות שלו אבל תשמרי לעצמך את הדעות שלך ואל תשמיצי אחרים!

    אהבתי

  • פאהד  On 9 בנובמבר 2011 at 14:15

    יופי יולי לרדת על ולהאשים ילדים בני 15-18 זה אחלה דרך לשכנע את הדור הבא להאמין בדעה שלך.

    אהבתי

  • roee-e  On 9 בנובמבר 2011 at 14:27

    התגובה שלך יולי רק מדגימה את היחס המזלזל שלך בשיחה של אתמול ושהבסיס של השיחה היה בכלל מטומטם כי הביאו מומחית שזה מה שהיא מתעסקת בו כל החיים לדיון עם חבורה של תיכוניסטים ושסביר להניח שעד שניקרא את כל ה"50 ספרים" שקראת אנחנו ניהיה בגיל שלך ולכן את מרשה לעצמך להיות מתנשאת ומזלזלת ולא כי את צודקת רק כי פשוט את יכולה לתת טיעונים מאחורי העמדות שלך ואנחנו לא כי אנחנו פשוט יודעים פחות עצם העובדה שאנחנו בני 15-18
    ורק להדגיש כי השכבה הבוגרת אינה מסכימה עם הכתובות שרוססו ברחבה שלנו והן מפריעות לנו אך כמו שאת מבינה אין לנו הרבה מה לעשות בנושא ולכן ההשמצות שלך מרתיחות אותנו ועוד החוצפה שלך להעלות את זה לאינטרנט היא מדהימה ברמה אחרת ואני לא יודע אם כמו שאמרת את באת כדי לנסות שנקשיב או לשנות את הדעה שלנו או לבסוף לסחוף אחריך אנשים שיתמכו בך ותובילי לשינוי ברגע זה אני אישית חושב שאם באמת לא טוב לך בארץ ואת לא מעוניינת לתרום את כספך למטרה כגון ניקוי רחבת השבט שלנו את מוזמנת לעבור לעזה ולתרום לפלסטינים שם ולחיות איתם אולי שם המצב לא חמור כמו כאן.

    אהבתי

  • Amit  On 9 בנובמבר 2011 at 14:27

    יהנותן ולהבין שהכתובות הללו בכלל לא מפריעים להם. אולי ממש להיפך. זה מבטא את הלך הרוח שלהם. הם כולם שם בטוחים ש"הערבים רוצים לזרוק אותו לים ואז ,"הקם להרגך, השכם להרגו"", כאילו שכלום לא השתנה בעשרות השנים מאז הוקמה מדינת ישראל.
    באמת? אחרי שלא חקרת, ולא שאלת אדם בשבט שלנו מה הוא חושב על הכתובות האלה אז את מסיקה עוד מסקנות שאנחנו שונאים ערבים ורוצים לזרוק אותם לים? זה עצוב שזה מה שאת חושבת על הנוער במדינה. את מוציאה דיבה אפשר לתבוע אותך

    אהבתי

  • חגי  On 9 בנובמבר 2011 at 14:48

    א. אין לך שום זכות להגיד שהכתובות האלה לא מפריעות לנו כשברור שהן מפריעות וזה לא כזה משנה אם רשום שם "מוות לערבים" או " משה המלך" זה בכל זאת השבט שלנו ומפריע לנו שרושמים לנו עליו דברים, ברור שמשהו עם כוונות פוליטיות שלא קשורות אלינו שכמה ילדים משועממים רשמו ומוציא לשבט תדמית לא טובה זה מעצבן יותר.
    ב. במקום לנסות ולדבר איתנו אתמול עוד קצת החלטת להגיד לנו שאנחנו לא מלומדים מספיק ושלא קראנו 50 ספרים כמוך על הנושאים ובגדול זילזלת בנו אם היית לוקחת את הדברים שלנו ברצינות אולי היית מבינה שלא לכולנו כל כך קל לתת שטחים למדינה פלשתינאית שבסך הכל לפני 30-40 שנה נלחמנו עליהם ואנשינו נהרגו על האדמות האלה, ואולי לתת אותם זה קצת לזלזל באנשים האלה?
    ג. כל הזמן את אומרת שמנהיגינו עובדים עלינו, שאין דבר כזה מלחמה שלא הייתה לה ברירה אחרת , שאין איום קיומי על מדינת ישראל, וכו', אני אישית אשמח אם תביאי דוגמאות לדברים האלו, תביאי דוגמא לזה שב'67 לא היה עלינו איום, לזה שב73 הצבאות שנכנסו לישראל בסך הכל רצו לחיות איתנו בשלום, ולא במוות שלנו, תביאי הסבר לזה שאם אין עלינו איום אז למה כבר במשך עשור ומעלה ילד בשדרות לא יכול לצאת מהבית בטוח שהוא יחזור, ואם הוא יכל- זה היה אחרי עופרת יצוקה, אני לא יודע מה איתך אבל אם העובדה שילד בן 13 משדרות התרגל לשמוע צבע אדום ואפילו לא מתרגש מזה כבר לא נחשבת בעייניך איום ממשי וקיומי, אולי לא בשבילך, החיים שלך יפים, את גרה קרוב לים שאת אוהבת(בעזה יש את אותו ים ד"א) ועלייך לא נופלים טילים (בינתיים) אבל אנשים אחרים ברחבי הארץ לא תמיד יכולים לישון בשקט, וזה לאו דווקא בגלל שהם שונאים את הערבים. ואיך בדיוק אין עלינו איום קיומי אם לחבר הטוב שלנו מחמוד יש תוכנית מתקדמת לייצור פצצת אטום, וגם אם יש לנו אטום בעצמנו, זאת לא בדיוק הסיבה שתגרום לו לא להשתמש בשלו.
    כל הכבוד לך, ממש אישה לתפארת מדינת פלסטין!

    אהבתי

  • עדי  On 9 בנובמבר 2011 at 14:56

    מאוד מצער אותנו לראות שאת מנסה בכל דרך להציג את השבט שלנו בצורה שלילית וקיצונית. הכתובות שאת מדברת עליהן לא נכתבו על ידי השבט שלנו ואנחנו חד משמעית לא מסכימים איתן .לטענתך אף אחד לא פועל כדי למחוק את הכתובות, אבל כמו שאמרנו לך ובחרת לא להציג את את זה פה בעמוד, הנושא בטיפול ובימים הקרובים ימחקו הכתובות . אמנם לא שמעת זאת וגם לא כל כך התעניינת, אך בכל הפעולות של השכבה הצעירה, כשנשאל מה הן הכתובות ומי רשם אותן עבר המסר כי זהו מעשה שלילי ופסול ואין לו שום קשר לשבט.
    זה מאוד אירוני לראות שאחרי שאחרי שהשבט עשה מאמצים להסיר את הכתובות, ורובנו הזדעדע לראותן, את כותבת שזה מייצג את הלך הרוח שלנו.
    חבל גם שאת לוקחת ציטוטים ומוציאה אותם מהקשרם. אתמול בשיחה הביטוי " הקם להורגך השקם להורגו" נאמר בהקשר לזמן מלחמה, ולסיטואציה בלתי נמנעת שלפעמים צריך להרוג כדי להגן על עצמך, ואין לזה שום קשר לשנאה לערבים כמו שאת מציגה את זה. בנוסף לא נאמר בשום חלק שכל הערבים רוצים לזרוק אותנו לים כמו שציטטת, ובכלל בשום חלק בשיחה לא נאמר "כל הערבים", תמיד דובר על חלק מסוימם.
    יותר מזה, אנחנו, כתושבים באזור ירושלים, גרים בסביבת ערבים ופוגשים אותם ביום-יום הרבה. בניגוד לאיך שאת מציגה אותנו, אנחנו לא חבורת תיכוניסטים גזענית, ואם זה מה שהסקת מהשיחה אז חבל מאוד, כי אנחנו רחוקים מלהיות כאלה.
    מהסרט ומהשיחה איתך הסקנו כי את נגד אלימות בכל צורה, ובעד דיבור והקשבה, אך לפי הדברים שאת כותבת כאן ניתן להסיק כי לא הקשבת לנו כלל ולכן כנראה שלא נצליח לשנות את דעתך על שבטנו, כי אפשר לראות שזה הצורה שאת רוצה להציג את השבט שלנו. אז לפחות לכל מי שקורא את התגובות כאן, חשוב שתדעו שהמצב שמתואר בעמוד הזה לא מתאר כלל את המצב בשבט יונתן.
    נדב צ'רנינסקי ועדי מזרחי, שישסטים בשבט יונתן

    אהבתי

  • דניאלה  On 9 בנובמבר 2011 at 14:59

    אין לך שום זכות להגיד את זה עלינו.. לא עברת ושאלת אחד אחד בשכבות ובדקת מה דעתו האישית. אני יכולה להגיד לך פה אחד לכולנו זה מפריע הכתובות האלה שכתובות בשבט שלנו אבל אין לנו את האמצעים למחוק את הכתובות את פשוט חוצפנית ואני לא מבינה איך את עיתונאית או כתבת.
    בואי תהיי מדריכה או אחת מאיתנו ואז תכתבי את כל מה שכתבת כאן.
    פשוט בושה וחרפה, ועוד את מדברת על יצחק רבין שכל היום הזה היה נגד הסתות וזה מה שאת עושה עכשיו בדיוק את מה שיגאל עמיר רק בלי רובה!!!

    אהבתי

  • דנה פלג וטל ליפצין  On 9 בנובמבר 2011 at 15:24

    יולי היקרה, בתור שתיים מהשכבה הבוגרת משבט יונתן שאחת מהן הייתה בשיחה איתך אתמול, זה נורא לדעת שמה שהסקת מכל הפגישה זה שהלך הרוח שלנו הוא "מוות לערבים" ו"תג מחיר" מבלי כל בסיס על הדעות הפוליטיות שלנו.
    האנשים שכתבו את הגרפיטי אלה אנשים שאנחנו בזים להם וממש לא קשורים אלינו ולשבט שלנו.
    בשיחה שהתקיימה אתמול לא השתמע אפילו פעם אחת שאנחנו בעד "מוות לערבים", ובתור אחת שהבהירה לנו לאורך כל השיחה שאנחנו אומרים דברים מבלי לדעת בוודאות על נכונותם אין לך שום זכות להאשים אותנו ולהעליל עלינו ש"הכתובות הללו בכלל לא מפריעים לנו ואולי ממש להיפך" מבלי שאת יודעת בוודאות. הכתובות האלה מפריעים לנו יותר ממה שאת חושבת ויותר ממה שהם מפריעים לך.
    חבל לנו שזוהי ההתרשמות שלך מאיתנו ואלה המסקנות שהגעת אליהן לאחר שהקשבנו לך ולדעותיך בעוד שאת לא מוכנה לקבל דעות ששונות אפילו בטיפה משלך.
    דנה פלג וטל ליפצין, י"א.

    אהבתי

  • דנה פלג וטל ליפצין  On 9 בנובמבר 2011 at 15:27

    יולי היקרה, בתור שתיים מהשכבה הבוגרת משבט יונתן שאחת מהן הייתה בשיחה איתך אתמול, זה נורא לדעת שמה שהסקת מכל הפגישה זה שהלך הרוח שלנו הוא "מוות לערבים" ו"תג מחיר" מבלי כל בסיס על הדעות הפוליטיות שלנו.
    האנשים שכתבו את הגרפיטי אלה אנשים שאנחנו בזים להם וממש לא קשורים אלינו ולשבט שלנו.
    בשיחה שהתקיימה אתמול לא השתמע אפילו פעם אחת שאנחנו בעד "מוות לערבים", ובתור אחת שהבהירה לנו לאורך כל השיחה שאנחנו אומרים דברים מבלי לדעת בוודאות על נכונותם אין לך שום זכות להאשים אותנו ולהעליל עלינו ש"הכתובות הללו בכלל לא מפריעים לנו ואולי ממש להיפך" מבלי שאת יודעת בוודאות. הכתובות האלה מפריעים לנו יותר ממה שאת חושבת ויותר ממה שהם מפריעים לך.
    חבל לנו שזוהי ההתרשמות שלך מאיתנו ואלה המסקנות שהגעת אליהן לאחר שהקשבנו לך ולדעותיך בעוד שאת לא מוכנה לקבל דעות ששונות אפילו בטיפה משלך.
    דנה פלג וטל ליפצין, י"א.

    אהבתי

  • יהב  On 9 בנובמבר 2011 at 15:32

    התגובות שלך זה מה שנהיה מטורף יותר ויותר. לכתובת שרוססה אין שום קשר לתג מחיר או לדעה ימנית כלשהי, הכתובת רוססה על ידי כמה חוליגנים מהקסטל שחיפשו אקשן. והתגובה שלך פה שאת אומרת ש"הכתובות הללו בכלל לא מפריעים להם אולי ממש להפך" זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה.
    זה שלא ראית בשיחה איתנו הסכמה כוללת או חלקית לדעותייך בנוגע לסכסוך הישראלי פלסתינאי, לא אומר שאיש מאיתנו תומך במוות לערבים או מוות בכלל למישהו. השמיעה הסלקטיבית שאת מפגינה כאן כשאת מצטטת את "הקם להרגך, השכם להרגו", שנאמרה בשיחה בנוגע לשדה קרב בו חייל חייב לירות ולהרוג אם לא להיהרג היא מפליאה בפני עצמה. שיהיה לך המשך חיים נפלאים.

    אהבתי

  • עמית  On 9 בנובמבר 2011 at 16:08

    אם היית מבינה משהו מהחיים שלך לא היית כותבת את הדברים האלה. אני הראש בניין בשבט יונתן, ותחזוקת השבט באחריותי. אנחנו מחכים לראות מה ילך עם המשטרה בשביל שמי שעשה את זה (כמה חקיינים עלובים של תג מחיר) ימחק את זה בעצמו ואנחנו לא נצטרך לשלם על צבע עם התקציב הזעום שנותר לנו. אז לפני שאת שופטת אנשים כדאי שתבדקי לעומק. ותנועת הצופים היא תנועה א-פוליטית, מה שאומר שאין לנו דעה פוליטית כגוף אחיד אלא כל אחד והדעות שלו.

    אהבתי

  • michal.shoval  On 9 בנובמבר 2011 at 16:53

    כמו שאמר נשיא ונצואלה הוגו צ'אבס, הגזענות שופעת בכולנו. אני חושבת שלא צריך להיגרר לאלימות מילולית ושזו תופעה שנוייה שצריכה להיגדע מהשורש. הברברים שגורמים לנו להידמות למדינה עוכרת תושביה, וזה לא נכון בצורה חד משמעית!
    אני חושבת שעקב איומים חוזרים ונשנים מפי מדינות השכנות לנו, אנו צריכים להיקשר אליהם ולא ללכת נגד כולם, כמו ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו.
    אני ראיתי את כל הסרטים שלך וברצוני להודות לך על כך שפקחת את עיניי לדעות חדשות ושונות. הסיפור על פהאד ריגש אותי עד דמעות. אני פשוט מעריצה אותך על גבורתך ונחישותך. פהאד עבר שינוי ויפה שהצלחת לראות זאת, למרות נסיונו להרוג אותך ואת חברתך ה"פצצה", תרתי משמע.
    הממשל שלנו מנסה לטשטש עקבות ממעשינו בטבח הפלסטיני המתמשך. נתניהו משחק משחקי כוחות עם העולם ובכך הוא הורס את מדינתנו. נתניהו הורס ומשחית אותנו ובונה בתים בהתנחלויות שנכבשו בכוח הזרוע. המדען האיראני, פי קוכמן, אמר שהאיום הגרעיני על מדינתינו קרוב מתמיד.
    בכוונתי לאמור שמנהיגים עולמיים עוקצים אותנו מקץ שנים עברו, ודבר זה פוגע בבטחוננו ובתדמיתנו, לדוגמה נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. הוא טוען שישראל היא האויב של המערב ושמדינתנו עבריינית ושמאלנית. מאידך גיסא, הוא אומר שמדינתו תומכת שבתך עליי, ומספקת לנו נשקים ותחמושת. לבסוף, אני חושבת שמשט נוסף יעזור בשבירת הסגר הימי על רצועת עזה. אני מתנדבת באגודה של נפגעי פעולות צבאינו בעזה הנקרא "טחול ג'חרי".
    תודה על העזרה ומקוו לפגוש אותך בשנית,

    אהבתי

  • ....  On 9 בנובמבר 2011 at 17:02

    לפני שאת מעלילה עלינו עלילות ואומרת שזה מייצג את הלך הרוח שלנו…
    תבדקי לעומק יותר ותשאלי..ואם את בוחרת לא להאמין אז עדיף לא להגיד כלום מאשר ללכלך סתם..ואם סתם מתחשק לך לבדוק כמה עולה מכונת חול שתוריד את הכתובות האלה את מוזמנת אני בטוחה שתוכלי למצוא את המידע אם רק תחפשי בגוגל..ככה שהסרת הכתובות לא תלויה בנו..
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4146105,00.html
    הוצאת שם רע לשבט ואת צריכה להגיד בכלל תודה שהקרינו את הסרט המסכן שלך בשבט שלנו..ואם לא טוב לך ולא נאה לך בארץ ישראל את מוזמנת לעבור לגור באיראן ולנחם את הערבים כמה שתרצי במקום לריב עם חצי מדינה..

    אהבתי

  • Yulie Cohen  On 9 בנובמבר 2011 at 19:18

    אני מבקשת סליחה מכל מי שנפגע מדבריי בשבט יהונתן:

    – לא הייתה לי כל כוונה, ואף לא מחשבה, שיש למי מכם קשר ישיר, או עקיף, לכתובות הגזעניות שראיתי אמש כעל קירות המבנה שמשמש אתכם לשבט הצופים אשר הגעתי להיפגש אתכם.

    – לא הייתה לי כל כוונה להוציא שם רע לשבט יהנותן ואינני חושבת מחשבות שליליות על השבט.

    – טענתי ועדיין, שאי מחיקת הכתובות במשך ארבעה ימים משרתת מטרות של גופים מסוימים ללא קשר לשבט יהונתן.

    – כן טענתי שלאחר המפגש אתכם, יכולתי להבין למה הכתובות הללו לא מטרידות אתכם כמו שהן מטרידות אותי.

    אני מתנצלת שאינני יכולה לענות לכל אחד ואחת מהכותבים כאן תגובות על אף שחלק מהדברים ראוי שייענו בתגובה.

    אי – אלימות היא אכן אחד הערכים החשובים ביותר בעיני ולכן אין לי כל כוונה להמשיך בהתלהמות.

    שאו ברכה, שבט יהונתן!

    אהבתי

  • ........  On 9 בנובמבר 2011 at 19:53

    אני מזועזעת ממה שכתבת פה, ומצרות האופקים שאת מפגינה. כמו שאת יכולה להבין כולנו תלמידי תיכון- משמעות העניין היא שאנחנו לא עובדים בתנועת הצופים- כך שבתור השכבה הבוגרת האחריות היא כמובן עלינו אבל דברים כמו קניית צבע (בתקציב שאין לנו כמובן) וביצוע המשימה עלולים לקחת עבורנו יותר זמן- מהסיבה הפשוטה שיש לנו עוד כמה עיסוקים מלבד הצופים.

    אני אישית לא נכחתי אתמול בשיחה אבל חשוב לי להגיד שבפעם הבאה שאת רואה לנכון להעיר הערה או להביע את דעתך, יש את המקום, והזמן ופרסום כזה דבר בבלוג שלך לא מכבד לא אותנו וממש לא אותך.. אני בטוחה שיש אנשים שנכנסו לבלוג שלך, כאלה שראו את הסרטים של ומאמינים בך, קראו את התגובה- וקנו את מה שהיה לך לומר. אין לך דרך להסביר לתאר לך איזה נזק תגובות כאלה יכולות לגרום לשבט שלנו (שעובר תהליכים חינוכיים חיובים מאוד בשנתיים האחרונות) ולתנועת הצופים ככל- שהיא תנועה א-פוליטית כמו שחברי לשכבה הבוגרת ציינו כבר.
    לקחת תנועה שהיא א-פוליטית והפכת אותה למשהו שמדברייך משתמע כדבר ימני מאוד המתבטא בצורה ברברית.

    תודה לך על ההתנצלות ואנחנו נעריך את זה מאוד אם בפעם הבאה תספרי עד 10 או תחשבי קצת לעומק על ההשלכות של המעשים שלך- כראוי לאדם בוגר. ההתנצלות נחמדה מאוד אבל אצלנו נוצרה אי נעימות ואת? את דפקת את עצמך- כי אנחנו כבר לא נרצה לשמוע מה יש לך לומר

    אהבתי

  • אסף  On 9 בנובמבר 2011 at 20:57

    וואו כזה דיאלוג כבר לא קראתי מזמן. לא יודע מה ניסית להוכיח בפוסט הזה, אבל לעצבן חבורה של תיכוניסטים הצלחת גם הצלחת.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 9 בנובמבר 2011 at 21:00

      אסף, נראה לי שאתה אכן כן יכול להבין מה ניסיתי להביע בפוסט הזה, אך נוכח התגובות הקשות – אשר את חלקן אני לא מעלה – לא אבהיר זאת כאן ועכשיו.

      אהבתי

    • יהושוע  On 9 בנובמבר 2011 at 21:37

      מה שהיא ניסתה להוכיח בפוסט הזה, זה להוכיח את ההבדל בינה שהיא האדם הנאור והחכם אל מול חבורת התיכוניסטים הימנית והברברית. כמובן שבעזרת סילופי עובדות וסיפור של חצאי אמיתות על מנת להגיע לטענה זו. יולי, אני באמת שמח שהנסיון הפאתטי הזה לא עבד לך, שכן אני הייתי חלק מהשיחה אתמול ואף אדם בריא בנפשו לא יכל בשום צורה להגיע למסקנות אליהן הגעת. עוד אוסיף שבפוסט הזה, ניסית יולי לבקר את הנוער של שבט יונתן. בזמן שאתמול הקרנת סרט על הילדה שלך שהחליטה לא להתגייס לצבא, מהסיבה שלא יכלה להחזיק בנשק מפאת נפשה העדינה. עכשיו תדמייני את המצב בו כל הנוער בישראל יקח לדוגמה את סיפורו של בתך ויעשו כמוה. עכשיו דמייני את כל הנוער של ישראל חדורי מוטיביציה להתגייס לצבא החשוב שלנו שמגן עליי ועלייך ברגע זה בדיוק כמו הנערים שאתמול דיברת איתם והיום ביקרת. במצב השני, אולי מבחינה פוליטית שעליה דיברת אתמול לא נהיה במצב מזהיר אולי כן, זה לא העניין. תהיה לנו מדינה, שמסוגלת להגן על עצמה, מפני האויב מבפנים ומבחוץ כאשר ללא ספק הוא קיים (אם לצטט אותך: "ישראל לא תחת איום תמידי. זו סתם התקשורת הישראלית שמשרה בכם פחד". אז הנה לך קישור לאתר אמריקאי המדבר על האיום, והפלא ופלא. לא לביבי ולא לברק שום קשר. http://www.worldnewstribune.com/?p=1266 לפרסום המשרה בנו פחד)
      בכל מקרה, במצב הראשון עליו דיברתי, יהיונא שתי אפשרויות. הטובה יותר, היא שנעתיק את מגורנו למקום אחר, בין אם כמדינה או בין אם כיחידים. האפשרות השניה היא שיטבחו בנו בהמונים. אין מנוס מלראות את מה שאני מנסה לתאר לך יולי, אבל כפי שהמצאת לך מסקנות מהאוויר ופירסמת פה, אני בטוח שתוכלי לחשוב על דרך יצירתית לענות לי ולצאת קינגית עליי כמו שיצאת אתמול על חמישים ילדים שקטנים ממך בארבעים שנה.

      אהבתי

  • Yulie Cohen  On 9 בנובמבר 2011 at 21:58

    לכל המגיבים והמגיבות,
    בהמשך למספר תגובות שאיחלו לי למות בהקדם האפשרי ואשר אותן לא אישרתי כאן, אני מבקשת להודיע שאני מתכוונת לא להעלות/לאשר יותר תגובות שלא עוסקות באופן ענייני בנושא שעבורו הועלתה לראשונה הרשימה הזו – אשר מעולם לא היה על שבט יהונתן – אלא על אי המחיקה של הכתובות הגזעניות שרוססו על קירות השבט.

    אהבתי

  • **  On 9 בנובמבר 2011 at 23:45

    היי יולי, אני חייבת לומר שאני כמי שראתה את הכתובות בין הראשונות בשבט והזדעזעה ומיידית דיווחה למרכזים הבוגרים ולמשטרה נפגעתי ממה שכתבת בתגובתך. אני מסכימה שחלק מהדברים שנאמרו בדיון אולי היו מכלילים ולא לגמרי מבוססים אבל בין זה לבין קיצוניות של תג מחיר, כהנא צדק ומוות לערבים יש פער גדול. אני בטוחה שאף אחד בשכב"ג לא מסכים עם הדברים שנכתבו בין אם יותר ובין אם פחות וצר לי שדברים הוצאו מהקשרם. עם זאת אני מודה לך על ההתנצלות ומתנצלת בשם אלו שאיחלו לך דברים אלימים. בנוסף רציתי להביא לידיעתך שהיום נתפס אותו גזען שרסס את כתובות הנאצה ומצאו כי הוא עשה מעשים דומים במקומות נוספים. אני, ואני מאמינה שמאחוריי שאר חברי השכב"ג מקווים שהמשטרה והמועצה יעשו מאמצים כדי לעזור לנו למחוק את הכתובות במהרה בגלל תוכנם הגזעני והמגעיל ובגלל השם הלא מוסרי ולא חינוכי בעליל שזה מוציא לשבט, אני מבחינתי אעשה מאמצים שזה יקרה בקרוב.

    אהבתי

  • אלמוג  On 10 בנובמבר 2011 at 0:47

    דרך אגב הכתובות נמחקו ברגע שהפרשייה פורסמה באתרי החדשות

    אהבתי

Trackbacks

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: