טוב שיש חברים

החברים שלה מתארים אשה אמינה, איכותית וערכית, ומהכרותם אתה ומכאבם חוששים שאולי הוכנס משהו לאלכוהול ששתתה (הכל לכאורה, כמובן – חנה בית הלחמי מביאה דברים בשם אומרם);

מייל מעמית לעבודה של הנפגעת (פורסם באישורו ובשינוי פרטים מזהים, בשל צו איסור פרסום ובעיקר למען כבוד הנפגעת):

היא הגיעה לעבודה ומיד הבחנו שמשהו נורא ואיום קרה לה. היא התהלכה כפופה, מושפלת וללא הבעה. משהו מת בה. היא חמקה מהתעניינותנו, ואנחנו נזהרנו בכבודה ו"מחפירה"  בפרטיותה. אני זוכר שביקשתי ממנה משהו והיא התנצלה שהיא לא יכולה כי היא סובלת מפציעה. חשבתי לתומי שהיא נפצעה בעבודה (קורה לעתים) ואיך זה שאני, כמנהל, לא יודע מאירוע פציעה. היא ענתה שזה משהו אישי לא קשור לעבודה. תשובתה הגבירה את דאגתי כי היא מעולם לא התחמקה ממטלה. נהפוך הוא, היא תמיד הראשונה שמתנדבת בלהט לכל משימה ולעזרה לזולת בהחלפה ובגיבוי. בכלל, היא עובדת מצטיינת עם נתינה ענקית ורגישה למצוקת הזולת ומבצעת את מלאכתה מתוך תחושת שליחות.

כעבור כמה ימים, בעת שהייתה לבד במכון עם חבר למחלקה שהתעקש להבין מה קרה לה, היא פרצה בבכי מר וספרה לו את כל השתלשלות האירוע. הוא היה מזועזע והחל לשכנע אותה שתתלונן. היא חששה. אסור להניח לחרדתה הראשונית להפוך למציאות!!! אסור להניח לו לחמוק מן הדין. זה נראה כדפוס חשיבה והתייחסות קבוע. באה אליך הביתה בחורה פעם ראשונה, אתה מעשן סמים ומשקה אותה (השד יודע אם ומה הוא שם לה שם). לאחר מכן מתחיל לבצע בגופה כבכל העולה על רוחו ולא מתייחס למצוקתה גם כשהיא נאבקת בו. כל זאת מבלי לקבל רשות בשום שלב – לטעמי זאת לא התנהגות של אדם נורמטיבי.

תגובה לאותה רשומה צא"פ של חנה בית הלחמי:

אני מכיר את המתלוננת שנים ומאמין לכל מילה שלה.
כי אין לה סיבה לשקר ואין לה אינטרס במשרה בערוץ 2 יש לה ג’וב שאין לאף אחת בארץ ושמבחינתי מדובר עבודת קודש והיא משקיע בו את הלב והנשמה.
אני הייתי "מת" להפקיד אותי בידיה.
חוץ מזה היא אמינה, היא יפה וסקסית והרבה גברים חושקים בה ואני מאמין שהוא חשק בה. ובגלל שהיא לא מאלה שקל להשכיב אותם אז היה תקדים באלכוהול ומבלי שתדע אולי עוד משהו ממסטל? (מעניין מי דואג כל חודש למרשמים של הסבתא? הלידול, פרידור, קלופיקסול, ריספונד?) למעוך אחד כזה בתוך כוס עם אלכוהול ולתת לבן אדם בריא זה להפוך אותו למשותק תוך שלושת רבעי שעה. ואני רגוע כי אני יודע עכשיו שאם אחשוב להשתמש באלימות ואחר כך יטען במשטרה שזה היה בהסכמה אז יוותרו לי מחמת הספק.

לא נגעתי. הבאתי את הדברים בשם אומרם. SAY NO MORE אומרים באנגלית.  בנות אל תשכחנה ש- טוב שיש חברים. וטוב שיש יהודים אמריקאים שמתעניינים בתיקון עולם.

נעמה כרמי בנושא

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

