גזר דין של נשיא שאנס

מחר זה יקרה. בית המשפט יודיע את גזר דינו של נשיא מדינת ישראל לשעבר, משה קצב, שהורשע בביצוע שני מעשי אונס ובעברות מין נוספות של נשים אשר עבדו תחתיו.

בשעה 08:30, תתאספנה ויתאספו מספר נשים וגברים, בכניסה לבית המשפט ברחוב ויצמן בתל אביב, על מנת להפגין סולידריות עם  הנפגעות.

אני רוצה לבוא.

אני יכולה להגיע . אני עובדת עצמאית ואחראית על לוח הזמנים שלי.

אני רוצה לבוא מחר אבל מפחדת .

מפחדת להתאכזב.

מפחדת נורא.

מבקשת להיצמד לשמחה המתוקה שחשתי עם פרסום הרשעתו.

מפחדת שהכול יימחק באחת.

אני מתפללת; מי ייתן והצדק ייראה ויישמע וייעשה גם כן. אמן.

ממליצה לקרוא את דברי מרב מיכאלי וגם מבקשת להמליך, כאן ועכשיו, את א' מבית הנשיא שתובעת אותו אזרחית בסך של מיליונים.  א', את מלכה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דודו פלמה  On 21 במרץ 2011 at 15:29

    אמנם לא אגיע, אך אשמח לגזר-
    דין שישים את הנבל לכמה שנים
    רעות מאחורי סורג/סוגר ובריח.

    אהבתי

  • עופר דגן  On 23 במרץ 2011 at 18:01

    טוב מאוד שזה גזר הדין שלו.

    למרבה הצער, למרות פסק הדין וגזר הדין, עדיין יש אנשים – ואפילו נשים – שסבורים שמשה קצב לא אנס, ושהכול היה בהסכמת הנשים…

    גזר הדין היה צעד חשוב במאבק ארוך מאוד למען תודעה לזכויות הנשים…

    אהבתי

  • Yulie Cohen  On 23 במרץ 2011 at 19:54

    תודה דודו ותודה עופר.

    אהבתי

כתיבת תגובה

