בוקר טוב לצדק

בסיומת כתובת המייל שלך יש JUSTICE ויש GOV

הידעת ש – JUSTICE בעברית זה צדק?

 אז, בוקר טוב לך.

 

בוקר טוב לך,

מנוי חדש לבלוג שלי

ובוקר טוב למשרד המשפטים של ממשלת ישראל.

 

נראה לי שאנחנו לא מכירים אישית.

אבל אני שמחה על כל מנוי חדש

 

וגם הבוקר אני רוצה להיות שמחה עם המנוי החדש

אבל משום מה, יש בי חשש שאולי המנוי שהוא אתה

איננו בהכרח בשורה טובה.

 

זה רק חשש. אני מודה.

 

כי, אתה יודע,

לו רק ידעתי שמעניין אותך (לפחות) כמוני

זכויות אדם באשר הוא אדם

דיינו

לו רק ידעתי שמעניין אותך

זכויות אדם גם אם הוא איננו יהודי

דיינו

לו רק ידעתי שמעניין אותך

זכויות אדם גם אם הוא איננו גבר

אלא במיוחד אישה

דיינו

לו רק ידעתי שמעניין אותך

זכויות אדם גם אם הוא, או היא, אינם  ישראלים

דיינו

 

לו רק ידעתי שגם אם אני לא עומדת במבחני הנאמנות של

תנועות פשיסטיות יהודיות, אתה רואה בי אזרחית לדוגמא של מדינה דמוקרטית.

לא אזרחית נאמנה,

אזרחית שמאמינה שללא ביקורת אין לחברה חוסן,

אזרחית שמשתמשת בחופש הביטוי במידה המקסימאלית שמאפשר לה החוק,

אזרחית שמבקשת להיות אישה חופשייה במדינה שאיכפת לה מהיושבים בה.

 

ולמרות שאינני צריכה אישור של איש,

אני מבקשת להזכיר לך כי:

צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף לְמַעַן תִּחְיֶה וְיָרַשְׁתָּ אֶת הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹקיךָ נֹתֵן לָךְ"(דברים טז פסוק כ):

 

בוקר טוב

JUSTICE

אשמח לשמוע ממך,

בברכה,

 יולי

נ.ב. עבדתי פעם, לפני שנים, במשרד ממשלתי. זה היה במשרד התקשורת. אני יודעת שזה לא קל…להיתראות צדק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On 5 בינואר 2011 at 12:52

    ואני דוקא בוחרת להאמין.

    להאמין שיושב שם, במשרד המשפטים, או אולי יושבת, מישהו שאמנם מקבל את משכורתו/ה הלא מזהירה מהמדינה, אבל לא משרת שום אג'נדה פוליטית של אף אחד, לא שואף לסתום פיות, ובאמת מתעניין במה שיש לך להגיד.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 5 בינואר 2011 at 18:29

      טלי יקרה,
      הלוואי ואמן. דרך אגב מהשם הפרטי נראה שמדובר בגבר. ובכל מקרה, כפי שכתב לי קורא: "שר המשפטים הוא מינוי של ליברמן…".

      אהבתי

  • דפנה לוי  On 5 בינואר 2011 at 13:12

    ככה את מגלה לכולם שאנחנו יודעים מי עושה מנוי לבלוגים שלנו?..
    🙂

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 5 בינואר 2011 at 18:26

      דפנה, נראה לי שכל ילד/ה יודע/ת היום מה זה בלוג ומה אפשר לדעת כאשר מנהלים אותו…
      🙂

      אהבתי

  • אלברט אלגרבלי  On 5 בינואר 2011 at 22:36

    לא יפה לחשוף מנויים.
    ובכל מקרה, עצוב לראות איך את חושפת את דעותיך הקדומות על אנשי ממשלת ישראל.

    אהבתי

כתיבת תגובה

