תודה

 איך אני יכולה שלא לכתוב ביום כל כך מאושר בחיי

איך אני יכולה לבטא במילים מה הוא האושר הזה

 

איך אסביר לבנותיי, ולבנות אחרות,

שנראה לי

כי עומדות אנו

בבוקר של יום חדש

 

איך לומר את מה שצריך להיאמר

איך לצעוק את מה שיושב עמוק בתוך הבטן כבר שנים

איך להוציא החוצה את מה שחנוק וכלוא בתוכי

בגוף האישה שהוא אני

 

איך ללחוש – תודה – לכל מי שמגיע לו בסיפור הזה

ואיך לוודא שהתודה הזו אכן תגיע לכל מי שראוי לה

 

על הכרעת הדין

על הנשים שהעזו

על האמון שנתנו לנשים האלה, שהעזו והתלוננו והעידו

על עורכי הדין שתמכו בנשים הללו

על המערכות החברתיות שתומכות בנשים שמעיזות

על שהשקר נחשף

על שהאמת יצאה לאור

על שהנבל לא הצליח לצאת מאריג השקרים והעוולות שטווה במודעות שנים רבות

על שהמשטרה עשתה את העבודה וממשיכה וקוראת לנשים להתלונן

על שעורכי הדין מלאי ההתחסדות והכסף שהגנו על שקרן, לא הצליחו לעשות חוכא ואיטלולא מהחוק ומהשופטים 

על כל זה ועל עוד

תודה גדולה לעולם

שנתן לי אות וסימן

שיש להמשיך ולקוות

לשינוי

בכל נושא המכיל בתוכו עוולה.

——

 נ.ב. ותודה גם לך בחור צעיר שאיני זוכרת את השם שלך ואולי גם לא היית רוצה שאזכיר אותו, אבל אני מקדישה את הרשומה הזו לך. לאחר שעשו בינינו הכרה אתמול ואמרת שאתה קורא את מה שאני כותבת ושאני כותבת מעט, עזרת לי הבוקר-  לפרסם את זה. תודה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה

