הכול התחיל כאן

יום אחד לפני כשנה וחצי, קיבלתי מייל מאיש שאינני מכירה.

הוא שאל בעדינות מה יש לי לומר לאנשים צעירים שרוצים לעשות סרט דוקומנטרי והוסיף שזה עבור אשתו.

הוא ואני חלקנו אז בלוגים באתר רשימות המקורי והבלוג שלו היה (ועודנו) מהמועדפים עלי באופן מיוחד.

עניתי לו שלמרות שהשאלה שלו יכולה למלא כמה ספרים,  זו כנראה הזדמנות בשבילי לכתוב רשומה על נושא שאני באמת מאוד אוהבת. הבטחתי וכתבתי אז כמה מילים על איך עושים סרט דוקומנטרי.

וכמו בחקלאות או בהריון, כנראה ידע שלומי מה הוא עושה; הפנייה ההיא שלו, הרשומה ההיא שלי והשיחות שהתקיימו עם אשתו, שלי קלינג, בהמשך, יצרו מציאות חדשה; הביאו לעולם קשר מקצועי, יצירתי פורה ומפרה.

 עיצוב: שלומי יוסף

 תודה רבה שלומי,  ולמתעניינים בכיתת האומן, אנא כתבו לי ואשמור כרטיס/ים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On 15 בנובמבר 2010 at 15:31

    איזה יופי! (-:

    אני זוכרת את הפוסט ההוא, אז כשזה התחיל, שייצאו מזה רק עוד דברים טובים!

    אהבתי

  • דב  On 15 בנובמבר 2010 at 15:37

    סיפורים כאלה מפיחים
    תקווה שאולי בכל זאת
    באבסורד הקיומי טמון
    צימוק אחד קטן.
    כי תמצית הסיפור כאן
    היא נתינה
    שהניבה
    פרי.

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 15 בנובמבר 2010 at 16:03

      התגעגתי אליך דב.
      ואתה יודע מה, נראה לי שדייקת במה שכתבת כאן וגם עבורי זו תקווה.
      מי ייתן ויירבו "צימוקים" כאלה

      אהבתי

  • אסתי  On 15 בנובמבר 2010 at 17:24

    איזה יופי
    מזל טוב לחתונה המוצלחת וללידה שבעקבותיה

    רשמתי לפני את התאריך ונתראה שם.

    אהבתי

  • ora21  On 16 בנובמבר 2010 at 7:55

    היי יולי. הפוסט הראשון שלך בנושא שמור אצלי במועדפים.מי יודע, אולי, פעם.. בהצלחה.וכל הכבוד על הפירגון.

    אהבתי

  • galithatan  On 17 בנובמבר 2010 at 13:54

    מא-גניב! איזה יופי 🙂
    תבואו גם לסינמטק ירושלים 😉

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 17 בנובמבר 2010 at 19:06

      תודה גלית. חשבנו לצאת למסע הופעות בסינמטקים השונים אבל נראה שכדאי לנו להשקיע את מירב המאמצים בעשיית הסרט ואז נגיע אתו – אינשאללה – גם לסינמטק ירושלים. 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

