מיכאל איתן לראשות הממשלה

אף פעם לא הסכמתי עם דעותיו המדיניות, אבל תמיד הערכתי את היושרה שלו.

היום, הוא הוכיח זאת שוב. הוא לא פופוליסט. הוא לא פוחד מלהיות במיעוט. הוא אומר את מה שהוא חושב ומה שהוא חושב כל כך חסר במקומותינו: ה-א-מ-ת.

השר מיכאל איתן הוא השר היחיד שהתנגד היום למינויו של ה- רמטכ"ל  בעקבות התנהלות לא מוסרית בעליל.

ביתו של גלנט במושב עמיקם. צילום:עידו ארז

מיכאל איתן מצוטט שאמר כי "ההתבטלות של כלל הגורמים הקשורים לקרקעות גלנט בפני האלוף, מצביעה על כך שאין שוויון אמיתי בפני החוק. התנהגותו בפרשה מעלה סימני שאלה בדבר דרך תפקודו בעתיד. אני מאחל למדינת ישראל, כי תקלות כאלו לא ימשיכו לפקוד אותו בעתיד".

ואני אומרת: מיכאל איתן לראשות הממשלה.  כמה חסרה היושרה הזו שלו. כמה שהיא חסרה.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On 7 בספטמבר 2010 at 12:00

    כי מסכימה והכי לא.

    מבחינת היושר והיושרה – מסכימה לחלוטין, כל הכבוד למיקי איתן ובושה גדולה שהוא היה הצדיק היחיד בסדום.

    א-ב-ל, זה שהוא ישר לא מספיק כדי לגרום לי לבחור בו, היפותטית, לראשות הממשלה כי כמו שכתבת – גם אני לגמרי מתנגדת לעמדותיו המדיניות. ומה יעזור לי היושר אם הוא יעשה ביושר ושקיפות מעשים שאני מתנגדת להם?…

    אהבתי

    • Yulie Cohen  On 7 בספטמבר 2010 at 12:08

      טלי, העובדה שלא את ולא אני בוחרות במפלגה של מיכאל איתן לא עוזרת הרבה לעובדה שהמפלגה של מיכאל איתן נמצאת בראשות הממשלה. ומתוך שכך, הוא האיש הראוי מבין כל שותפיו למפלגה להיות ראש ממשלה…. וגם, הכותרת לבחור בו כראש ממשלה היא בעיקר קריאת תיגר לשחיתות הגואה ואולי גם REAL POLITIC וחלילה לא כי אני תומכת בהשקפת העולם הפוליטית של הליכוד…

      אהבתי

  • טלי  On 8 בספטמבר 2010 at 9:23

    יולי, אני מבינה ויודעת ועדיין, לא הייתי בוחרת בו לראשות הממשלה בשום קונסטלציה שהיא…

    אהבתי

  • המלבה"ד  On 8 בספטמבר 2010 at 13:17

    מיכאל איתן היה הלוחם הגדול והאמיץ נגד החוק הביומטרי.
    ובסוף, הצביע בעדו.
    אז לא מספיק.

    אהבתי

  • Hanan Gelbendorf  On 19 בדצמבר 2012 at 14:53

    הוא לא מועמד לראש הממשלה, על כן זה לא רלוונטי אבל רק להזכירכן שראש ממשלה נבחר מבין המועמדים- מה שאומר שלרוב הבחירה תהיה של הרע במיעוטו.
    אם הוא היה מועמד הוא כנראה היה הרע במיעוטו מאחר והמועמדים האחרים כיום הם רעים נקודה.

    אהבתי

Trackbacks

כתיבת תגובה

