מרכינה ראשי

אני מרכינה ראש שזו הממשלה של המדינה שלי

אני מרכינה ראש על הרג חפים מפשע

אני מרכינה ראש כי דם חינם נשפך

אני מרכינה ראש כי בית הכלא אשר שמו עזה היה חייב להתפוצץ יום אחד. אפילו חיות לא אוהבות לחיות מאחורי סורג ובריח.

אני מרכינה ראש.

היום, בשעה 19:00 משמרת מחאה מול משרד הבטחון.

מחאה נגד ממשלת נתניהו- ברק -ליברמן הגוררת את האיזור כולו לתבערה. ההשתלטות האלימה על המשט מבטאת את אובדן הדרך של הממשלה הדוחפים אותם למעשי טירוף, הרג והתאבדות מדינית.

הערב בשעה 19:00 נתייצב יחד יהודים וערבים מול משרד הבטחון ברחוב קפלן בתל אביב ונקרא לשים קץ לטרוף המלחמה וסרבנות השלום של ברק נתניהו וליברמן.
**********************************
حكومة نتنياهو-باراك-ليبرمان تجر المنطقة الى حالة من الغليان. الاستيلاء البربري على اسطول الحرية يمثل سياسة الحكومة اليمينية المتطرفة والتي تعزز الاعمال الجنونية والقتل الوحشي والانتحار السياسي.

اليوم في الساعة السابعة مساء (19:00), سوف نقف معا, عربا ويهودا, امام بناية وزارة الامن, في شارع كابلان – تل ابيب, وسندعو لوضع الحد للجنون العسكري والحربي ورفض السلام من قبل الثلاثي نتنياهو-باراك ليبرمان

***********************************
A Government of Pyromaniacs Inflaming the Region – Protest in front of the Defense Ministry, Kaplan street Tel Aviv

The Netanyahu-Barak-Lieberman government is enflaming the entire region. The violent takeover of the Flotilla expresses the government's lost path, pushing it to acts of madness, killing and political suicide.

This evening at 19:00 we'll stand together, Jews and Arabs, in front of the Ministry of Defense on Kaplan St. in Tel Aviv and call for an end to Barak, Ntanyahu and Lieberman's war-madness and deadly peace refusal.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טלי  On 31 במאי 2010 at 12:40

    אוי…גם אני מרכינה ראש, מאותן סיבות ממש.

    אהבתי

  • avigailg  On 31 במאי 2010 at 12:56

    וגם אני. כל-כך עצוב. מתנגן לי בראש "מה שמתחשק לי זה לישון" אבל האתגר הגדול הוא להמשיך ולראות את כל זה כסבל ולזכור שאנחנו יכולים להשתחרר ממנו.

    אהבתי

  • noam  On 31 במאי 2010 at 13:13

    מרכין ראש.
    את מה שמתנגן לי בראש ראו באתר שלי (הקישו על שמי).

    אהבתי

  • דורית אברמוביץ'  On 31 במאי 2010 at 13:45

    ניפגש בהפגנה, יוצאות לרחובות

    אהבתי

  • bognabartosz  On 31 במאי 2010 at 14:31

    זאת לא המדינה שלי !!!

    מה שנקרא דגל ישראל עם שני פסים ומגן דוד מגואל בדם

    שאול

    אהבתי

  • יונתן כרמל  On 2 ביוני 2010 at 18:42

    חפים מפשע לא זורקים חיילי שייטת מסיפון א' לב' ולא מפוצצים להם את הצורה עם אלות וסכינים ובקבוקים שבורים.

    אהבתי

  • עופר דגן  On 24 בספטמבר 2010 at 7:41

    מה שישראל תעשה – השמאל תמיד יטען שזה לא הומני:

    אם הצבא שלנו נמצא שם – אנחנו כובשים.
    אם הצבא שלנו יוצא משם ומשאיר את החמאס לשלוט שם ונאלץ להגן מתוך הקו הירוק – אז אנחנו "בונים חומה" ו"יוצרים סגר" (שגם זה לא הומני…).

    אז מה את מציעה? שניסוג לגבולות 67 ונפרק את הגדר? התוצאה תהיה שהם יוכלו לעשות טרור כמו שהיה באנתיפאדה השנייה. הרי הניסיון של 17 השנים האחרונות מראה שבין אם יש הסכם ובין אם אין הסכם, הממשלה הפלסטינאית איננה מונעת מארגוני הטרור לבצע פיגועים.

    אהבתי

להשאיר תגובה

