הקוקוס, או: Thankgiving Dinner

      .                                

יש רגע כזה, שפתאום את מבינה שלא סתם סיפרו לך סיפורים.

זה ממש קורה במציאות.

מציאות רחוקה.

מציאות לא שלך.

אבל מציאות.

וכך, עד החודש שעבר, בו ראיתי את השלט הזה במו עיניי, לא האמנתי: 

שלט המזהיר מפרי הקוקוס. 

באי הקסום קו-פי-פי אשר בתאילנד, יש שלטים על עצי הקוקוס הרבים, המזהירים ומתריאים בפני נפילת פרי הקוקוס מגובה העץ. 

וכך, עת שהיתי בגן העדן הזה, אכן ראיתי, אף יותר מפעם, את פרי הקוקוס נוחת מראש העץ ומתרסק על הרצפה.

ובערב, עת ישבנו כולנו ביחד; הוא, בנו, החברה של בנו, בנותיי ואני במסעדת הכפר המקומי ושתינו בירה מקומית או PINA COLADA מתוך פרי הקוקוס, נראו החיים יפים, קלים, פשוטים וכל כך וטובים.  ללא רבב.

זה היה רגע כזה שפתאום הבנתי שלא סתם סיפרו לי סיפורים.

Thankgiving dinner in Ko Phi Phi Island Village, Thailand

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • תמי  On 21 בדצמבר 2009 at 22:21

    איזה מקום נפלא.
    אני זוכרת את הרעש של נפילות הקוקוסים על הגגות בלילה.
    אויייש
    עכשיו התעוררה אצלי (שוב) קדחת הכמיהה למסעות למקומות שבהם קורים דברים שכאלה. או למסעות בכלל.

    אהבתי

  • טלי  On 21 בדצמבר 2009 at 23:14

    (בזמן הצונמי היה שם יותר גיהנום, ובימים כתיקונם אני משערת שגם להם יש את המשאות שלהם לסחוב, אבל בשבילכם היה גן עדן קטן. גם טוב.)

    אהבתי

  • אהרן  On 22 בדצמבר 2009 at 9:21

    אין מקום שאין בו אגוזי קוקוס שנופלים על הראש ? (והאמת היא שיש להם עוד כמה בעיות שם. לא ככה ?)
    החופשה שם בתאילנד היתה אחת השמחות והמענגות שחוויתי. כיף.

    אהבתי

  • יולי  On 22 בדצמבר 2009 at 9:56

    תודה חברים שאתם קוראים ומגיבים.
    לתמי אני מאחלת לצאת למסע הבא במהרה
    לטלי אני כותבת שכן, יש גם שלטים המכוונים כיצד לברוח מצונאמי והאמת, בכל מקום יש גן עדן ויש גיהנום אבל חופשה עם אנשים אהובים היא גן עדן בזכות עצמה
    וכך, אהרן, אכן תאילנד היא המקום המושלם למרות שתחת כל עץ קוקוס יש סכנה של נפילת אגוז בשל.

    ושוב, תודה

    אהבתי

  • אלישבע זלצר  On 22 בדצמבר 2009 at 21:50

    ובאמת לא רק המילים כולם נראים בו יפים וזורחים

    אהבתי

  • יולי  On 23 בדצמבר 2009 at 9:25

    תודה על המילים הטובות. נראה לי שכאשר טוב לאיש/ה בפנים, הוא יפה וזורח בחוץ…
    MARRY XMAS

    אהבתי

  • אורה  On 23 בדצמבר 2009 at 13:49

    יולי, הפנים של כולם אומרות הכל: איזה יופי.את עדיין שם? ואם לא, איך היתה הנחיתה למציאות שלנו

    אהבתי

  • יולי  On 23 בדצמבר 2009 at 21:06

    אוי אורה… אני כבר כאן אבל ממשיכה לכתוב על שם…המציאות כאן קשה מידי…
    תודה.

    אהבתי

  • מיכל  On 23 בדצמבר 2009 at 21:26

    נראה כל כך גן עדן

    אהבתי

  • יולי  On 23 בדצמבר 2009 at 21:35

    מ-מ-ש…
    אבל אין שם מסלולי אופניים ממש מסודרים… אבל טרקים בהרים די מקסימים…

    אהבתי

