לקוראים המגיבים

 

אני קוראת כל מילה שאתם כותבים לי.

יום אחד, אני מקווה שהכתיבה כאן תיאסף לכדי ספר. 
סיפור על סליחה. מסע לחקר אלימות. 
 
ההגדרה שלי לכתיבה הזו היא תיעודית אישית. 
יצירה דוקומנטרית. לא אוטוביוגרפיה ולא זיכרונות.
 
התגובות שלכם, הקוראים כאן באתר, משפיעות עלי.
משפיעות עלי באופן כזה שהן נעשות חלק מהכתיבה.
חלק זה מהכתיבה נראה לי כרגע כרובד בסיפור. 
 
שפת האינטרנט כוללת בין השאר גם תגובות.
כך, עלה בי הרעיון
לשלב חלק מהתגובות בעריכה העתידית של הספר.
 
מכיוון שהדברים נכתבים באמצעות אתר/בלוג/פוסט באינטרנט,
תגובות, כמו גם לינקים, הם חלק טבעי משפת הפלטפורמה/מדיום.
 
והנה, אני פונה אליכם הקוראים שמעוניינים להיות מעורבים באמצעות התגובות,
עם חשיפה או בלי חשיפה,  בתהליך היצירתי הזה. 
תהליך שיש בו הזדמנות ליצירתיות לשני הצדיים. 
שיתוף פעולה שאינו מחייב אף אחד מהצדדים.
 
אתם מוזמנים להשתתף בשמכם האמיתי ואפשר להשתמש בשם בדוי
אתם מוזמנים לכתוב לי אם אתם מעוניינים להיכלל או לא רוצים.
הכול פתוח.
 
ולאלה שכותבים לי לכתובת המייל, אנא, המשיכו.  זה נפלא וטוב ולא פחות חשוב.
 
שבת שלום, יולי

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • אדם  On 22 במאי 2009 at 18:38

    Count me in.

    אהבתי

  • טל איפרגן  On 22 במאי 2009 at 19:38

    רעיון מקסים
    ויצירתי להפליא

    בהצלחה
    טל

    אהבתי

  • אבנר  On 22 במאי 2009 at 19:56

    לא הבנתי איך אני משתתף בספר הזה. מה בדיוק אני נדרש לכתוב?

    אהבתי

  • קורינה  On 22 במאי 2009 at 22:03

    "הופכת עולמות"/הבלוג
    מבוררות בו כרבע מתוך שש מאות הרשומות הסאטיריות שפרסמתי בבלוג שלי כאן ועמן תגובות-דיון וקריקטורות.
    http://www.notes.co.il/corinna/47472.asp

    אהבתי

  • ב  On 23 במאי 2009 at 0:08

    אבנר, אתה היחיד שמבין איך אתה משתתף בספר, ובעיקר למה. יש לי ניחוש

    אהבתי

  • יאיר דקל  On 23 במאי 2009 at 11:20

    אני רוצה לחזק את ידייך בכתיבה הספר. בהצלחה.
    לצערי, אינני מאמין בטוקבקים כי המתחזים שופכים בוץ ורפש במקום להגיב לעניין.
    עכשיו פרסם ידיעות אחרונות את השיטה של קניית טוקבקים מזוייפים בתשלום – על ידי חברת החשמל.
    אני מקווה שתוכלי להפריד את התבן מן הבר.

    אהבתי

